اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نمایشگاه عفاف و حجاب در گناوه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان گناوه، نمایشگاه عفاف و حجاب در این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه عفاف و حجاب در گناوه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر دبیر نمایشگاه عفاف و حجاب گناوه عصر امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار فارس در گناوه گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب و با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان از سوی کارگروه فرهنگی اجتماعی بانوان و خانواده این نمایشگاه گشایش یافته است.

غلامحسین تمیمی افزود: این نمایشگاه که در نگارخانه ارشاد گناوه گشایش یافته عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به‌ عمل آورند.

کارشناس امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری گناوه عنوان داشت: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی شامل کتاب، پوستر، عکس، مقنعه، چادر و مانتو عرضه شده است.

تمیمی عنوان داشت: دو نکته قابل توجه در این نمایشگاه یکی تاریخچه عفاف و حجاب در جوامع مختلف بشری است و دیگری تولید محصولات تعاونی‌های فعال شهرستان است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه روزانه مسابقه عفاف و حجاب در بین بازدیدکنندگان برگزار که به قید قرعه به سه نفر هدایایی اهدا می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه مورد استقبال جمع کثیری از عموم مردم و به خصوص دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و مسئولین شهرستان قرار گرفت.

بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار گناوه نیز در این آیین گفت: کرامت انسانى زن، در سایه عفاف او تامین می‌شود و حجاب نیز یکى از احکام دینى است که براى حفظ و پاکدامنى زن و نیز حفظ جامعه از آلودگی‌هاى اخلاقی تشریع شده است.

ضرغام مردانی گفت: حجاب، عفاف و شخصیت و متانت زن را نمودار می‌کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می‌گیرد.

وی از فعالان زن شهرستان تشکر کرد و گفت: زنان این شهرستان دارای استعدادها و توانایی‌های درخشانی هستند که تاکنون توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف مقام‌های استانی و ملی کسب کنند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول