اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عفاف و حجاب صورت گرفت

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در بجنورد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با روز عفاف و حجاب، نمایشگاهی با عنوان عفاف و حجاب حدیث حسن در آموزشگاه دخترانه سمیه بجنورد با حضور مسئولان فرهنگی اجتماعی خراسان‌شمالی گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی ظهر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: حجاب و عفاف ریشه در منطق اسلامی داشته و در آموزه‌های دینی به رعایت این اصل سفارش شده است.

محمد وحیدی رعایت عفاف و حجاب را رافع بسیاری از معضلات اجتماعی برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و توجه به عفاف و حجاب سبب تقویت بنیان‌های خانوادگی و اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف ترویج این فرهنگ در جامعه برپا شده است، گفت: این نمایشگاه در 21 غرفه برپا شده و شرکت‌های تولیدی اقدام به ارائه لباس‌های فرم مدارس و پوشاک کرده‌اند.

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی هم در این آیین از حجاب به عنوان زیربنای نهاد خانواده یاد کرد و گفت:‌ رعایت حجاب سبب جلوگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی و آسیب‌ها خواهد شد.

حسین برومند به تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن پوشش اسلامی و حجاب اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از رسانه‌های غربی علیه فرهنگ والای عفاف و حجاب تبلیغ کرده و درصدد تخریب پوشش اسلامی هستند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول