اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

تورم کمرشکن در شان نظام اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم کمرشکن در جامعه که آسیب و بسیاری از ناهنجاری‌ها را دامن می‌زند در شان نظام اسلامی نیست.

تورم کمرشکن در شان نظام اسلامی نیست

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص وضعیت گرانی‌ها و بیکاری در جامعه اظهار  داشت:‌ مقابله با این پدیده‌ها نیاز به احساس مسئولیت و شناخت واقعیت‌ها دارد به طوری که معتقدیم با همفکری مجلس و دولت می‌تواند این مشکلات تقلیل یابد.

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهکاری که به نظر می‌رسد اینکه در‌آمدهای حاصل از هدفمند کردن یارانه‌ها به ویژه در بخش انرژی را باید به سوی حمایت از تولیدات صنعتی و کشاورزی هدایت کرد تا توان اشتغالزایی این بخش‌ها تقویت شود.

برومند به ظرفیت بی‌نظیر بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در منطقه و استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با شناخت دقیق از این ظرفیت‌ها و استفاده از آن می‌توان به مطالبات و نیازهای متعدد پاسخگو بود و حوزه اشتغال و کار‌آفرینی را رونق داد.

وی عنوان کرد: با بهره‌برداری درست و صحیح از ظرفیت‌های بخش کشاورزی و صنعتی می‌توان هم فرصت اشتغال ایجاد کرد و هم به کاهش تورم و گرانی‌ها دست زد.

این منتخب مجلس با اعلام اینکه اخیراً 180 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفته است تا با درخواست متقاضیان در رشته‌های زیر‌مجموعه بخش کشاورزی این تسهیلات در اختیار بیکاران قرار گیرد، یادآور شد: هزاران تحصیل کرده بیکار در حوزه انتخابیه مغان و دیگر شهرها همچنان از بیکاری و بی‌پولی رنج می‌برند که درخواست می‌کنیم این افراد با مراجعه به جهاد کشاورزی برای برخورداری از این تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی خود را به جهاد کشاورزی ارائه کنند تا بتوانند از این موقعیت و بستر فراهم شده بهره لازم را ببرند.

مجمع نمایندگان به شکل قانونی تشکیل نشده است

برومند در ادامه گفت: تصمیم این است که در دوره چهار سال نمایندگی هفت نماینده استان در کنار هم خدمتی صادقانه برای مردم داشته باشند و تمام خواسته‌ها و مطالبات فردی و گروهی و جناح‌بندی و دسته‌بندی را کنار گذاشته و با کوچکترین اختلافاتی که سبب توقف کارها شود اهداف متعالی را پیگیری کنند.

وی پیگیری مشکلات و نیازهای استان و منطقه را اولی‌تر از هرگونه دعوا و اختلاف بر سر ریاست و دبیری مجمع توصیف و تاکید کرد:‌ ما رفع محرومیت‌ها را به جد در مجلس نهم پیگیری می‌کنیم و بنده شخصاً مصمم هستم شبانه‌روزی برای رفع نیازمندی‌های مردم استان و حوزه انتخابیه کمر همت بسته و دوندگی کنم.

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ قرار است در مجمع نمایندگان نیز برای رعایت عدالت و قانون هفت نماینده استان به مدت هفت ماه سرپرستی و راهبری کارها را عهده‌دار شود که رئیس مجمع بیشتر کار تنظیم و برنامه‌ریزی را انجام داده و در کنار همه اعضای مجمع فعالیت‌ها پیگیری می‌شود.

برومند در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ بدون در نظر گرفتن موضع سیاسی و فکری از همه دعوت به همکاری می‌کنیم و با آغوش باز از نظرات و پیشنهادات افرادی که حتی نظر خوشبینانه به بنده را ندارند استقبال کرده و آنها را در پیگیری امور به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول