اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

دولت جلوی رشد تورم را بگیرد / مردم اظهار نارضایتی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از رشد تورم در کشور انتقاد کرد و گفت: مردم از مشکلات مربوط به گرانی و تورم اظهار نارضایتی می‌کنند که برای جلوگیری از این موضوع باید با افزایش کنترل‌ها آن را برطرف کرد.

دولت جلوی رشد تورم را بگیرد / مردم اظهار نارضایتی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از صنایع و معادن آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت بخش تولید در اقتصاد کلان کشور یادآور شد: نباید سهم این بخش مهم اقتصادی از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که رشد آن رفاه و آسایش عمومی را در پی دارد، مورد غفلت قرار گرفته و موجب اعتراض صنعتگران شود.

وی گفت: دولت باید فکری اساسی به حال تولید کرده و از درآمد یارانه‌ها مقداری هم به تولید ملی اختصاص یابد که متاسفانه تاکنون این امر تحقق نیافته است.

آیت‌الله مجتهدشبستری از رشد تورم در کشور انتقاد کرد و افزود: در این رابطه متدینین و خانواده‌های شهدا با مراجعه به دفتر اینجانب از مشکلات مربوط به گرانی و تورم اظهار نارضایتی می‌کنند که برای جلوگیری از این موضوع باید با افزایش کنترل‌ها آن را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت تولید و صادرات غیرنفتی آذربایجان‌شرقی طی سال‌های اخیر وضعیت خوبی داشته است، گفت: فعالیت بیش از 8 هزار و 500  واحد فعال صنعتی در استان گویای این مطلب است که این منطقه از ارزش و اهمیت خاصی از نظر صنعتی و تجاری برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: حوزه‌های صنعتی و معدنی استان به خاطر ظرفیت‌های ایجاد اشتغال، ارزش افزوده و تولید اهمیت بسزایی دارند و دولت به این خاطر خود را در قبال صاحبان صنایع مسئول می‌داند.

محمدجعفر عظمایی افزود: در مقاطع مختلف دشمنان نظام سعی کرده‌اند در روند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند و این اواخر نیز با تنگ‌تر کردن دایره تحریم‌ها سعی دارند کشور را با مشکلاتی مواجه کنند.

وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال 31 درصد از صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی کشور به آذربایجان‌شرقی تعلق گرفته است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول