اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه فروش آثار هنری در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، عکاسی، سفال، سرامیک، نگارگری، تذهیب، معرق و قلمزنی کرمان از 24 تا 31 تیر ماه برگزار می‌‌شود.

برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی کرمان

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه فروش آثار هنری در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، عکاسی، سفال، سرامیک، نگارگری، تذهیب، معرق و قلمزنی کرمان از 24 تا 31 تیر ماه جاری برگزار می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و مجموعه‌داران علاقمند برای شرکت در اکسپو باید حداکثر 5 اثر از آثار خود در رشته‌های یاد شده را با موضوع تکنیک آزاد تا 19 تیر ماه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود برای شرکت در نمایشگاه فروش آثار تحویل دهند و قبل از آن تصویر اثر را با فرمت JPEG و با کیفیت و با حداکثر ظرفیت MB3 برای هر اثر ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: این اکسپو مختص هنرمندان کرمانی است که حداقل پنج سال سابقه اقامت در این شهر را داشته باشند.

وی افزود: دبیرخانه هیچ اثری را به صورت انفرادی نمی‌پذیرد و هزینه‌های اولیه برگزاری اکسپو به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و درآمد حاصله از فروش اثر هنری با کسر 30 درصد بابت هزینه‌های اکسپو به هنرمند تعلق می‌گیرد.

سعیدی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همکاری موزه هنرهای معاصر صنعتی، انجمن هنرهای تجسمی استان کرمان، نگارخانه فریاد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برگزار کننده این نمایشگاه بوده و محل دبیرخانه آن در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول