اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

نمایشگاه طرح ضیافت در قم برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان در قم خبر داد.

نمایشگاه طرح ضیافت در قم برپا می‌شود

یونس عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با نیازسنجی از کالاها و مواد پروتئینی که مورد نیاز مردم است، نمایشگاهی با هدف تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت در قم برپا می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه طرح ضیافت از 27 تیرماه با 100 غرفه آغاز به کار کرده و به مدت یک هفته پذیرای خانواده‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا می‌شود.

عالی‌پور با اشاره به عرضه فوق‌العاده برخی اقلام برای استقبال از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: کنار نمایشگاه طرح ضیافت، فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از واحدهای صنفی گوناگون در سطح شهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کالاهایی که در نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود از جمله کالاهای مورد نیاز و پر مصرف مردم در ماه مبارک رمضان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اجرای طرح تشدید بازرسی ماه رمضان در استان خبر داد و ابراز کرد: تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم از وظایف این سازمان است و تلاش ما این است هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به توزیع برخی کالاهای مورد نیاز مردم در نمایشگاه طرح ضیافت زیر قیمت بازار در قم گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل برنج، روغن، شکر و دیگر کالاها با قیمتی حدود 20 درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه می‌شود.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت از 27 تیرماه به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول