اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هنر سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

نمایش 110 اثر تجسمی در نمایشگاه هفته هنر

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هفته هنر سیستان‌وبلوچستان گفت: 110 اثر هنرهای تجسمی از جمله تابلوی رنگ روغن، گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و ... در نمایشگاه هفته هنر در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار گرفته است.

نمایش 110 اثر تجسمی در نمایشگاه هفته هنر

سعید مهدی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نمایشگاه در سه بخش مجزا و در نگارخانه میدان آزادی در معرض دید است.

وی افزود: نمایشگاه هفته هنر سیستان‌وبلوچستان در قالب صنایع دستی از جمله سوزن‌دوزی، خامه‌دوزی، سفال‌سازی، حصیربافی، آثار هنرهای تجسمی، عکس، خوشنویسی و ...در تالار آیینه برج آزادی تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نمایشگاه 45 اثر خوشنویسی، 110 هنرهای تجسمی، تعداد 35 عکس برتر از عکاسان مطرح کشور در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

مدیر اجرایی هفته هنر سیستان‌وبلوچستان در زمینه سبک طراحی نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی در هفته هنر بیان داشت: در طراحی این نمایشگاه سعی شده خلاصه‌ای از سبک بازار رزاق‌زاده و آن فضای صمیمی و خودمانی با آن حالت دست‌فروشی به تصویر کشیده شود.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های جالب این نمایشگاه آن است که در کنار غرفه صنایع دستی سوزن‌دوزی و فروش لباس، غرفه‌ای تعبیه شده که همزمان لباس مورد نظر بازدیدکنندگان دوخت شده و یا در هر سایزی که بخواهند آماده می‌شود.

مهدی‌زاده اضافه کرد: بیشترین استقبال از غرفه صنایع دستی سوزن‌دوزی و آیینه‌دوزی که ویژگی هنر اصیل و ماندگار سیستان‌وبلوچستان شده است.

وی بیان کرد: غرفه ویژه‌ای برای مطبوعات پیش‌بینی شده که در آن توانایی‌ها و ظرفیت‌های مطبوعاتی استان در قالب روزنامه، هفته‌نامه‌ها، دو هفته‌نامه‌ها در معرض دید قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول