اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری در مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان مشهد با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران در مشهد سید جمال شوشتری، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان از 22 الی 25 تیرماه امسال در فضایی به مساحت 13 هزارمترمربع فضای مسقف و 3 هزار مترمربع فضای باز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 شرکت داخلی و 20 نمایندگی خارجی افزود: شرکت‌های داخلی از استانهای؛ تهران، البرز، قم، اصفهان، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، گیلان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و شرکت‌های خارجی نیز از کشورهای هلند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، اتریش، چین، مالزی، بلژیک، ترکیه، فرانسه و سوئیس در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری حضور دارند.

 شوشتری، مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان و خوراک دام و طیور و آبزیان را از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: دارو و واکسن، مکمل‌های غذایی دام و طیور و آبزیان، تجهیزات و ماشین آلات صنایع خوراک دام و طیور و کشتارگاهی، ماشین‌آلات پرورش دام و طیور، وسایل و تجهیزات شیردوش و مواد ضدعفونی کننده، سیستم های برودتی و سردخانه ای،

سیستم‌های توزین، تجهیزات آزمایشگاهی نیز از دیگر فعالیت های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه است.

وی درباره برنامه‌های جانبی نمایشگاه اظهار داشت: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، همایش نقش تشکل های کشاورزی و دامپروری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول