اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار در مجلس:

کشاورزان و معدنکاران زیر سود وام‌ها نمی‌توانند سر بلند کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه کشاورزان و معدنکاران زیر سود کلان وام‌های بانکی، نمی‌توانند سر بلند کنند.

کشاورزان و معدنکاران زیر سود وام‌ها نمی‌توانند سر بلند کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، یعقوب جدگال در دهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در چابهار اظهار داشت: صنعت و معدن از بدو پیدایش انسان‌ها در دنیا پدیدار بوده است.

وی افزود: امروز ما می‌گوییم که بندر چابهار باید به شرق کشور و آسیای میانه خدمات دهد در حالی که کوتاهی‌های مضاعفی در حیطه صنعت به این استان شده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با استفاده از وضع عدم نظارت و کارهای وضعیت صنعت و معدن عنوان کرد: کسانی که برای مسائل صنعتی وام دریافت می‌کنند آن را در جای دیگری به کار می‌برند.

جدگال تصریح کرد: چنانچه به بندر مهم و استراتژیک چابهار توجه کافی نشود، بندر گوادر پاکستان به نقطه اوج خود می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: امروز کشاورزان و معدنکاران زیر بار سودهای کلان بانک‌ها و دادن مالیات، کمر خم کرده و نمی‌توانند سر بلند کنند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: سازمان نظام مهندسی، کارش نظارت است در حالی که 16 کارخانه در بندر کنارک و پسابندر به علت عدم حمایت مالی از کار افتاده و تعطیل شده‌اند.

وی در پایان از عدم کارآیی منطقه آزاد چابهار در توسعه منطقه انتقاد کرد و اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار به اندازه کافی نتوانسته است نقش خود را در کارآیی بهتر و مفید منطقه ایفا کند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول