اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری بالغ بر 750 میلیارد تومان

40 طرح صنعتی و معدنی گیلان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح 40 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری 750 میلیارد تومان در استان خبر داد.

40 طرح صنعتی و معدنی گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد آراسته ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی استان اظهار کرد: افتتاح این برنامه از روز صنعت و معدن امسال آغاز می‌شود و تا پایان سال جاری تداوم می‌یابد.

وی، این امر را با هدف انعکاس دستاوردهای صنعتی و معدنی و خدمات صورت‌گرفته این بخش در استان عنوان کرد و افزود: طبق برنامه زمانبندی شده تعدادی از طرح‌های مهمی که در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسند به نمایندگی از تمام طرح‌های صنعتی راه‌اندازی شده در استان رسماً افتتاح می‌شوند.

این مسئول، تصریح کرد: این برنامه با حضور مسئولان ارشد استان و نمایندگان رسانه‌های خبری منتخب و حداقل هر ماه یک بار صورت می‌گیرد.

وی، از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح را فراهم‌سازی بستری برای طرح مسائل و نیازمندی‌های سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش صنعت و معدن و انعکاس تلاش‌های بی‌دریغ آنها در عرصه تولید ملی و خودکفایی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ذکر کرد.

آراسته یادآور شد: طبق برآوردهای این سازمان از ابتدای سال جاری تا پایان سه ماهه نخست سال آینده طرح‌های صنعتی و معدنی مهمی در استان به بهره‌برداری می‌رسند که از جمله آنها 40 طرح نسبتاً بزرگ و متوسط با برآورد میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر 750 میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال چهار هزار و 100 نفر است.

ا‌نتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول