اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان قم با حضور استاندار قم گشایش یافت.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان قم، روز چهارشنبه با حضور استاندار قم در محل دائمی نمایشگاه‌های قم افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور پس از افتتاح نمایشگاه از غرفه‌های مختلف آن بازدید کرد و با صنعتگران و تولیدکنندگان استان به گفتگو پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه تعداد غرفه‌های نمایشگاه 50 غرفه خواهد بود اظهار داشت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان قم حضور داشته و فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان قم از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به مناسبت هفته صنعت و معدن است که از امروز تا 10 تیرماه برای بازدید عموم دایر است.

یونس عالی‌پور ساعات بازدید از نمایشگاه را 17 تا 22 اعلام کرد و گفت: در حاشیه نمایشگاه سمینارها و کارگاه‌های آموزشی تدارک دیده شده که در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

عالی‌پور همچنین گفت: در این هفته چندین طرح صنعتی نیز به بهر‌ه‌‌برداری خواهد رسید که با توجه به تداخل برنامه‌های استان با برنامه‌های کشور برخی از برنامه‌های افتتاحیه به بعد از 11 تیر موکول شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول