اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

ایجاد نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت،معدن و تجارت در محل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه ایجاد می‌شود.

ایجاد نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: معرفی محصولات واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه یک گام مؤثر و مفید در امر بازاریابی است که باید مدیران واحدهای تولیدی کمال استفاده و بهره لازم را از فرصت به دست آمده داشته باشند.

مرحمتی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی عدم بازاریابی مناسب است که باید تلاش و کوشش مستمر خود را در رقابت با کالاهای خارجی نشان دهند تا موفق شوند.

وی ادامه داد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر می‌تواند در بازاریابی آنها مؤثر باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: تاکنون جلسات متعددی با حضور مقامات ارشد استانی و کشوری در ارتباط با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده است که بخش اعظمی از مشکلات آنها پیگیری و مرتفع شده است.

مرحمتی عنوان کرد: پیگیر یک نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن و تجارت در محل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه هستیم تا بیشتر بتوانیم محصولات تولیدی استان را به پیمانکاران پروژه‌های مختلف مستقر در عسلویه معرفی کنیم.

وی گفت: همچنین مدیران واحدهای تولیدی در استان می‌توانند با مراجعه به پیمانکاران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در عسلویه، ضمن معرفی محصولات خود بازار مناسبی را پیدا کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول