اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن کرمان:

خانه صنعت و معدن کرمان 14 انجمن تخصصی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: 14 انجمن تخصصی زیرگروه این خانه است و فعالان همه بخش‌های صنعتی و معدنی استان به بیش از 800 واحد می‌رسد.

خانه صنعت و معدن کرمان 14 انجمن تخصصی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌اکبر مشرفی یکشنبه شب در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته صنعت و معدن در کرمان اظهار داشت: خانه صنعت و معدن استان از سال 81 در کرمان فعال شده که هر یک از انجمن‌های تخصصی زیرگروه این خانه، اعضای هیئت ‌مدیره و مدیرانی با بیش از 10 سال سابقه کار دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه حل مشکلات صنایع خرد بسیار مشکل‌تر از صنایع بزرگ است، گفت: از فرصت‌های ایجاد شده سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان استفاده می‌کنیم.

مشرفی افزود: خانه صنعت و معدن مشکلات واحدهای کوچک‌تر را به مقامات ارشد استان بیان می‌کند و در مواردی که به اصلاح قوانین نیاز باشد، تلاش لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه انتقال ارز یکی از مشکلات صنایع خرد است و صنایع بزرگ به گونه‌ای این مورد مشکلات خود را برطرف می‌کنند، عنوان کرد: برای رفع مشکلات صنایع خرد از علاقمندان برای راه‌اندازی چند شرکت استفاده خواهیم کرد.

مشرفی ادامه داد: نرخ دلار امروز، بی‌شک در بلند مدت به سود ما است، هرچند در کوتاه مدت این گونه نباشد، اما اگر بتوانیم سطح قیمت دلار را در همین حد تا یک‌هزار و 900 تومان برای هر دلار حفظ کنیم با مشکلی روبه‌رو نمی‌شویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صادرات باید قیمت ارز به گونه‌ای باشد که صادرات توجیه اقتصادی داشته باشد، زیرا کشور ما در منطقه خوبی قرار دارد و بازارهای خوبی را می‌تواند برای محصولات مختلف خود داشته باشد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان متذکر شد: با بالا رفتن قیمت دلار نقدینگی بیشتری ایجاد می‌شود و سیستم بانکی باید منابع مالی بیشتری را تأمین کند.

مشرفی متذکر شد: 14 انجمن تخصصی زیرگروه این خانه است و فعالان همه بخش‌های صنعتی و معدنی استان به بیش از 800 واحد می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول