اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه تولید

13 طرح صنعتی و معدنی بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: همزمان با دهه تولید 13 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری480 میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی 9 میلیون یورو توسط بخش خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

13 طرح صنعتی و معدنی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، فیروز ابراهیمی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد کشور در سایه صنعت و معدن محقق می‌شود، اظهار داشت: تمام تلاش ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در استان بر این است که ارزش توسعه این بخش در افکار عمومی و سرنوشت اقتصادی مردم به‌خوبی روشن شود.

وی با بیان اینکه طی دو نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان گوشه‌ای از توانمندی‌ها و ‌دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند، افزود: نخستین نمایشگاه دائمی محصولات صنایع‌کوچک کشور با مشارکت 100 واحد صنعتی صنایع‌کوچک از شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی و با عرضه محصولات مختلف غذایی، شیمیایی، برق و الکترونیک بالغ بر 300 نوع محصول در شهرک فناوری مشهد در دهه تولید به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در دهه تولید که از ابتدای تیر ماه آغاز و دهمین روز آن به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده است برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نمایشگاه و جشنواره ضیافت غذا، همایش تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی، کارگاه‌های آموزشی، امضای تفاهمنامه حوزه صنعت و معدن با مراکز آموزش عالی  و برگزاری تورهای خبری صنعتی و معدنی تدارک دیده شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: همزمان با دهه تولید و بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، 13 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ریالی، 480 میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی 9 میلیون یورو توسط بخش خصوصی در شهرهای فریمان، مشهد و بردسکن به بهره‌برداری می‌رسد و در این راستا زمینه اشتغال بیش از دو هزار و 200 نفر فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: همزمان با مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از برترین‌های این حوزه و پیشکسوتان این عرصه نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول