اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی فرمانداری گرگان

مسئولان در گرگان با آغوش گرم به استقبال حل مشکلات مردم شتافتند

خبرگزاری فارس: نشست صمیمی مردم با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان 25 دستگاه اجرایی به همت فرمانداری شهرستان گرگان در مسجد جامع گرگان برگزار شد.

مسئولان در گرگان با آغوش گرم به استقبال حل مشکلات مردم شتافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فرماندار گرگان عصر سه‌شنبه در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: این نشست بهترین راه دسترسی بدون واسطه مردم با مسئولان است که 25 دستگاه اجرایی ملزم به پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردم شدند.

جعفر گرزین خاطر نشان کرد: در این نشست سعی کردیم تا از دستگاه‎هایی که جامعه هدف، بیشترین مراجعات را به آنها دارند دعوت کنیم که شورای اسلامی شهر گرگان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره گاز، شرکت توزیع برق، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و ... از جمله این ادارات هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این نشست با استقبال خوب مردم روبرو شده است یادآور شد: مزیت اینگونه نشست‎ها این است که افراد به صورت انفرادی مشکلات خود را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح می‎کنند و یا نامه‎ها به دستگاه مربوطه ارجاع می‎شود.

فرماندار گرگان اضافه کرد: برخی از این مراجعات منجر به پاسخ مثبت شده اما آن دسته از خواسته‎هایی که با پاسخ منفی روبه‌رو می‎شوند از طریق کارشناسان فرمانداری گرگان نظارت و مورد جمع‎بندی قرار می‎گیرد که اگر مشکل قانونی داشته باشد و یا نیازمند مشاوره است به صورت ویژه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که مردم و مسئولان در کنار یکدیگر قرار می‎گیرند اگر با پاسخ منفی منطقی مواجه شوند به آرامش خواهند رسید.

فرماندار گرگان در خصوص بیشترین مراجعات مردم برای حل مشکلات اذعان کرد: مرمت مسجد و بقاع متبرکه، اجرای طرح‎های تولیدی، اشتغال و درخواست وام بیشترین خواسته‎های مردم بوده است.

گرزین فرهنگ خوداشتغالی را بسیار زیبا خواند و یادآور شد: جوانان ایرانی باید بدانند قرار نیست که همه آنها کارمند دولت شوند بلکه می‎توانند با حمایت بانک‎ها و دستگاه‎های اجرایی در ایجاد شرکت‎های تولیدی اقدام کنند که میزان این تسهیلات در شهر و روستا با یکدیگر متفاوت است.

وی بیان کرد: این نشست توانست مردم را از سراسر استان به میزبانی دعوت کند و به دلیل اینکه شهرستان گرگان مرکز استان واقع شده، توقع مردم بر این مبناست که به حرف‎هایشان گوش فرا داده شود و آنهایی که قابلیت اجرا دارد پیگیری و یا به مسئول مرتبط ارجاع داده شوند. 

فرماندار گرگان نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به عنوان چهارمین نشست در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: با دستگاه‎های تولیدی، صنعتی و دستگاه‎های مرتبط اجرایی و بانک‎های استان نیز نشست‎هایی در این زمینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول