اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

مسئولان باید همواره در تعامل با مردم باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: مسئولان باید همواره در تعامل با مردم باشند و ابهاماتی که در ذهن آنها وجود دارد، رفع کنند.

مسئولان باید همواره در تعامل با مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان سیستان در مجلس با مردم زهک اظهار داشت: مسئولان باید همواره در تعامل با مردم باشند و ابهاماتی را که در ذهن مردم وجود دارد رفع کنند و باید دائما در نظر داشته باشند که نباید مردم را به ادارات بدبین کنند.

وی در مورد طرح‌های در حال اجرا گفت: باید به گذشته برگردیم و با بررسی مصوبات و طرح‌ها، اجرای آن دسته از طرح‌ها و مصوبات را در اولویت قرار دهیم که برای مردم منطقه سودآورتر باشد. دهمرده با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در شهرستان اجرا شده از مسئولان شهرستان خواست تا تلاش خودشان را برای نمایش‌دادن خدمات نظام بیشتر کنند.

وی گفت: مردم نسبت به 30 سال قبل توقعات بیشتری از مسئولان دارند که البته توقعات آن‌ها به حق است و وقتی توقعات بیشتر شده پس راضی‌کردن مردم هم سخت‌تر شده و برای تحقق این امر باید مسئولان تلاش شبانه‌روزی داشته باشند و سختی‌های بیشتری را تحمل تا بتوانند مردم را از خودشان راضی نگه دارند.

نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کردند: مسئولان علاوه بر سخت کوشی باید قدرت انتقادپذیری خود را بالا ببرند و حتی جلوی بدترین انتقادها نیز نباید فراموش کنند که قبول این پست‌ها و سمت‌ها برایشان مسئولیت آورده و باید هر لحظه آمادگی پاسخگوئی به مردم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم خدری امام جمعه شهرستان زهک نیز در این جلسه گفت: مسئولان شهرستان باید همواره

به‌یاد داشته باشند که برای آبادانی منطقه باید یک دل و متحد باشند و اختلافات را کنار بگذارند چرا که مردم منطقه انتظار دارند که بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود که مسلما این خواسته به حق هر مسلمانی است که در آرامش، امنیت و آسودگی زندگی کند.

در این جلسه شهروندان خواستار اجرای سریع تر طرح جامع و طرح تفصیلی شهر زهک شدند.

گفتنی است: طرح جامع شهری زهک در سال 86 و طرح تفصیلی در سال 87 به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول