اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

اختصاص 1000میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی کارون و اروند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی رودخانه کارون در مقطع مرکز استان و رودخانه اروند در شهرستان خرمشهر خبر داد.

اختصاص 1000میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی کارون و اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهواز اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های کاری شهرستان اهواز لایروبی رودخانه کارون است که همزمان با آن، رودخانه اروند خرمشهر نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال لایروبی می‌شود که البته بیشتر این اعتبار به اهواز و لایروبی کارون اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: کمربند غرب اهواز و کمربند فضای سبز اهواز از پروژه‌هایی است که امسال در دستور کار برنامه‌های شهرستان قرار دارد.

فدعمی با بیان اینکه در زمینه عمران و شهرسازی در روستاهای استان اعتبار تخصیص یافته نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، تأکید کرد: در پروژه‌های استانی نقاط حاشیه خوزستان و روستاها به طور ویژه نیز باید در نظر گرفته شوند.

فرماندار اهواز ورزشگاه 50 هزار نفری و پل هشتم را ازجمله پروژه‌های بزرگی نام برد که در سال گذشته به بهره برداری رسیدند.

وی با اشاره به اعتبارات استان از ردیف توسعه، افزود: اعتباری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال به استان اختصاص یافته که از این میزان 20 درصد به کلان شهر اهواز تخصیص می‌یابد.

در ادامه، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های داخلی ادارات افزود: مدیران از بخش اعتبارات کمتر به رسیدگی و بهسازی ادارات خود بپردازند و حل مشکلات مردم به ویژه مناطق روستایی را در اولویت کاری قرار دهند.

ناصر سودانی ادامه داد: بیشتر روستاهای استان با مشکلاتی همچون غیربهداشتی بودن آب شرب، نبود جاده دسترسی مناسب و یا نبود مراکز بهداشتی درگیر هستند و این معضلات سال‌ها است در این مناطق حل نشده است.

وی گفت: به منظور گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در استان 500 پروژه مصوب شده است تا عملیات گازرسانی به این مناطق انجام شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول