اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خواستار شد

اختصاص 90 میلیارد تومان به توسعه شبکه فاضلاب اهواز

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان اختصاص 90 میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت طرح توسعه فاضلاب اهواز را در سال جاری خواستار شد.

اختصاص 90 میلیارد تومان به توسعه شبکه فاضلاب اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سیدجعفر حجازی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اهواز با اشاره به فروش 900 میلیارد تومان اوراق مشارکت طی سه سال برای طرح‌های آب و فاضلاب استان،‌ گفت: اواخر سال گذشته 270 میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رفت و امسال نیز قرار است 310 میلیارد تومان اوراق به فروش برسد.

وی سهم شهرستان اهواز را از اوراق مشارکت 90 میلیارد تومان طی سه سال برای توسعه شبکه فاضلاب عنوان کرد و افزود: اعتبارات قطره چکانی در این بخش فایده ندارد و تنها راهکار حل مشکل فاضلاب اهواز این است که این اعتبار ظرف یک سال اختصاص یابد.

به گفته وی، پیگیری نمایندگان استان در مجلس نیز در این میان بسیار کارساز است.

رئیس شورای اداری خوزستان همچنین با تأکید بر پیگیری جدی افزایش اعتبارات ملی برای پروژه‌های خوزستان اظهار کرد: پروژه‌هایی که با اعتبارات ملی در استان‌های دیگر اجرا می‌شوند بسیار بیش از پروژه‌های استانی است،‌ در حالی که خوزستان تا چند سال پیش از اعتبارات ملی سهمی نداشت.

وی گفت: در سه دوره گذشته مجلس، اغلب نمایندگان خوزستان در کمیسیون انرژی عضویت داشتند که باید از این موقعیت برای احقاق حقوق استان استفاده شود.

حجازی با بیان اینکه گردش مالی در استان کم است، افزود: با وجود اعمال مشوق‌ها خوزستانی‌ها تمایلی به سرمایه گذاری در استان ندارند. این مسئله حتی موجب عدم جذب اعتبارات بافت فرسوده و حذف این اعتبارات شده است.

وی در ادامه یکی از مشکلات شهرستان اهواز را مدیریت دانست و گفت: در صورتی که مدیران کارآمد در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بکارگیری شوند بخش قابل توجهی از دغدغه‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول