اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان:

یک میلیارد ریال به بهسازی کتابخانه ولیعصر آبادان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: یک میلیارد ریال به بهسازی کتابخانه ولیعصر (عج) در این منطقه اختصاص یافت.

یک میلیارد ریال به بهسازی کتابخانه ولیعصر آبادان اختصاص یافت

بیژن طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملیات بهسازی ساختمان و نوسازی تجهیزات کتابخانه با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال انجام می‌شود که البته در راستای بهسازی کتابخانه‌های منطقه نیازمند اعتبار بیشتری هستیم.

وی افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید در منطقه رواج داد و این امر مستلزم تعامل همگانی مسئولان اجرایی به‌ویژه نهادهای فرهنگی است که باید با برنامه‌ریزی و تمهیدات مؤثر، اقدامات مطلوب را به اجرا بگذارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان با اشاره به اینکه امروزه جوانان از کتابخانه‌ها اغلب برای درس خواندن به‌ویژه در فصول امتحانات و کنکور استفاده می‌کنند، گفت: باید با توجه بیشتر در زمینه توسعه کتابخانه‌ها، فرزندانمان را از سنین پایین به سوی این اماکن سوق دهیم.

وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی در این کتابخانه ولیعصر (عج) ادامه داد: در طرح بهسازی مذکور، برای فضای بیرونی کتابخانه، عملیاتی مانند حصارکشی، محوطه‌سازی، نصب آلاچیق، نیمکت و سایه‌بان و ایجاد فضای سبز برنامه‌ریزی شده است.

طهماسبی اضافه کرد: در داخل ساختمان نیز علاوه بر اصلاح کفپوش و رنگ‌آمیزی مجدد، فعالیت‌هایی نظیر نوسازی تجهیزات کامل مخزن، سالن مطالعه و بخش کودک و نوجوان نیز انجام می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی توسعه فرهنگ کتابخوانی، این نهاد فرهنگی را حمایت کنند، گفت: امیدواریم مسئولان استانی با تعامل و حمایت مضاعف، کتابخانه‌های زیرمجموعه را در تعالی و توسعه بخش‌های خدمت‌رسانی به اعضا یاری رسانند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول