اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان خبر داد

4 هزار میلیارد تومان به طرح‌های مهر ماندگار در لرستان اختصاص یافته است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: بین سه هزار و 700 تا چهار هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های مهر ماندگار در لرستان اختصاص داده شده است.

4 هزار میلیارد تومان به طرح‌های مهر ماندگار در لرستان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده عصر امروز در همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت که در محل سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور سردار رادان و علاء‌الدین بروجردی برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب‌ها که هر چه از مبنا فاصله می‌گیرند، منحرف می‌شوند، بر عزت، شرف و بزرگی آن افزوده می‌شود.

استاندار لرستان گفت: اگر کارهایی که برای انسان‌ها انجام می‌شود در جهت دانایی محوری و رفاه نسبی باشد این فرد در جاده سلامت به سر می‌برد.

دهمرده گفت: مردم لرستان در دفاع از ارزش‌ها از هم سبقت می‌گیرند و البته این موضوع یک طرفه نیست و نظام هم سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام داده و طی چند هفته اخیر به بهانه مهر ماندگار 3 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های در دست احداث استان مصوب کرده تا این پروژه‌ها در دولت دهم به اتمام و بهره‌برداری برسند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر لرستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی در بحث راه آهن، سدها و آزاد راه تبدیل شده است، اظهار داشت: لرستان در همه ابعاد دارای ظرفیت بی‌پایان الهی است و باید شرایط لازم برای شکوفایی است استعدادها را در استان مهیا سازیم.

دهمرده در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک الگو موفق در همه جا درآمده و کارهایش براساس کار کارشناسی و علمی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با دانایی محوری و مشارکت نخبگان مطالب علمی را استخراج و به عنوان راهکار برای مقابله با آسیب‌ها به کار می‌برد.

استاندار لرستان گفت: عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه قابل قبول و چشمگیر بوده به نحوی که یکی از شاخص‌های برتر ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و مباحث مرتبط با امنیت، اقتدار نیروی انتظامی و فعالیت‌های موفق و موثر پلیس است.

همایش ملی احساس امنیت، نظم و امنیت به همت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان و با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از جمله سردار احمدرضا رادان و علاء‌الدین بروجردی در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول