اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران:

12 میلیارد ریال به احداث بلوار مجتمع ادارات گچساران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای پروژه احداث بلوار فلکه الله تا میدان سیمرغ در مجتمع ادارات افزون بر 12 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

12 میلیارد ریال به احداث بلوار مجتمع ادارات گچساران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای بلوار فلکه الله تا میدان سیمرغ این شهرستان که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و رؤسای ادارات خدمات‌رسان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: هدف شرکت بهره‌برداری گچساران در تعریف و اجرای پروژه‌ها، خدمات‌رسانی به عموم شهروندان است.

وی ابراز داشت: مجموعه نفت خود را جدا از مجموعه ادارات و نهادهای شهری نمی‌‌داند و در راستای رفاه حال مردم تلاش می‌کند.

مسئولان گچساران هماهنگی و تعامل خوبی با هم دارند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه پروژه‌های زیادی از محل اعتبارات نفت برای اجرا در شهر تعریف و اجرایی شده است، افزود: پروژه احداث زیرگذر گچساران یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی و خدماتی شهری بوده که توسط نفت اجرایی شده است.

پاکدل با اشاره به لزوم هماهنگی میان مسئولان برای پیشرفت و آبادانی شهر ابراز داشت: با هماهنگی و تعاملی که میان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان اجرایی و رؤسای ادارات و نهادها وجود دارد، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر گچساران در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

وی با اشاره به تصویب اجرای پروژه احداث بلوار فلکه الله تا میدان سیمرغ گچساران عنوان داشت: این پروژه از نیازهای ضروری برای تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه و مردم در این منطقه از شهر است.

پاکدل افزود: محل اجرای این پروژه در مسیر زندگی و رفت و آمد مردم بوده و همکاری و تلاش مضاعف ادارات و نهادها برای تسریع در اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی توسط شرکت نفت برای شهر گچساران در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها باید توسط اداره امور مهندسی و ساختمان شرکت نفت اجرا شود و امکان واگذاری این پروژه‌ها به ادارات و نهادهای شهری وجود ندارد.

پاکدل با اشاره به برخی پیشنهادات در زمینه تغییر در نحوه اجرا و نقشه پروژه‌ها یادآور شد: برخی پروژه‌ها سقف و محدودیتی دارد که در صورت تغییر، روند اجرای آن چند ماه به تأخیر می‌افتد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تسریع در انجام پروژه‌ها را بسته به توان و مدیریت برنامه‌ریزی پیمانکار دانست و تصریح کرد: شرکت نفت گچساران بر روند اجرای این پروژه نظارت‌های مستقیم و مستمری دارد.

پاکدل طول بلوار فلکه الله تا میدان نرگس را یک‌هزار متر عنوان کرد و افزود: این بلوار دارای پیاده‌رو و نیز دو باند رفت و دو باند برگشت است.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی این بلوار بزودی صورت می‌گیرد، بیان داشت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و طبق قرارداد، این پروژه باید در مدت زمان 15 ماه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول