اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری محمودآباد خبر داد

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهری در محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری محمودآباد گفت: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهری محمودآباد آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهری در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران،‌ محمود زروکی در بازدید مسئولان شرکت آب و فاضلاب مازندران از طرح های آب و فاضلاب این شهرستان گفت: شبکه فاضلاب شهری محمودآباد 100 کیلومتر بوده که عملیات اجرایی آن امسال آغاز شده است.

زروکی با بیان اینکه با اجرای این طرح 70 هزار نفر در ‌پوشش فاضلاب شهری قرار می‌گیرند، افزود: تاکنون 8 میلیارد و 600 میلیون ریال برای احداث این طرح از منابع عمرانی و داخلی هزینه شده است.

مدیرآبفای شهری محمودآباد در جریان این بازدید به تشریح عملکرد تصفیه‌خانه فاضلاب محمودآباد پرداخت و افزود: تصفیه‌خانه محمودآباد با ظرفیت تصفیه 11 هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز در زمینی به مساحت سه هکتار احداث خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان محمودآباد دارای دو فاز است، اذعان داشت: تاکنون لوله‌گذاری شبکه اصلی و فرعی به طول دو کیلومتر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث 10 واحد ایستگاه بالابر و سه واحد ایستگاه پمپاژ از مشخصات اجرای این طرح است، متذکر شد: اعتبار مصوب برای اجرای این طرح در سال‌جاری ، 18 میلیارد و 513 میلیون ریال است.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول