اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره سفر استانی رئیس جمهور

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی رتبه پنجم را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از کسب رتبه پنجم این شرکت در جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور خبر داد.

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی رتبه پنجم را کسب کرد

عبدالرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از سوی کارشناسان کمیته برگزاری جشنواره، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در استان مرکزی شناخته شد.

وی با بیان اینکه جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور با هدف تبیین و تشریح دستاوردهای مهم سفرهای استانی رئیس جمهور به مناسبت یکصدمین سفر در سراسر استان‌های کشور برگزار شد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور ارائه دستاوردهای سه دوره سفر هیئت دولت به استان در بخش آب و فاضلاب در نمایشگاه مصوبات سفرهای هیئت دولت شرکت کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: در سفرهای استانی هیئت دولت مصوبات بسیار خوبی در حوزه آب و فاضلاب در استان به تصویب اعضای دولت رسید که تاکنون بخش قابل توجهی از این مصوبات اجرایی شده است.

خلیلی بیان کرد: تسریع در اجرای شبکه و ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های اراک، آشتیان، خمین، ساوه و محلات از اولویت‌های مصوبات سفر هیئت دولت به این استان است که با پیشرفت‌های خوبی در حال پیگیری است.

به گفته وی پروژه ساخت تصفیه‌خانه در شهرستان‌های اراک، خمین و محلات 100 درصد انجام شده و اجرای شبکه آبرسانی و تصفیه‌خانه‌های دیگر شهرستان‌ها نیز بین 30 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تاکید کرد: این شرکت با حضور در این جشنواره و برپایی غرفه در نمایشگاه مربوطه دستاوردها و مصوبات 3 دوره سفر هیئت دولت به استان مرکزی در بخش آب و فاضلاب را در قالب کاتالوگ، استند و بیلبورد به مخاطبین معرفی و نسبت به توزیع اقلام تبلیغی و آموزشی در بین بازدیدکنندگان اقدام کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول