اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل:

اتاق فرمان آب و فاضلاب روستایی اردبیل راه‌اندازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت:‌ اتاق فرمان آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل برای کنترل تمام تاسیسات مجتمع‌های آبرسانی روستایی راه‌اندازی شده است.

اتاق فرمان آب و فاضلاب روستایی اردبیل راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی ظهر امروز در جریان بازدید از تعدادی مجتمع آبرسانی در شهر نمین اظهار داشت:‌ ما با بهره‌گیری از سیستم الکترونیکی و ارتباط آنلاین تاسیسات مجتمع آبرسانی روستایی را تحت کنترل قرار دادیم تا به شکل مانیتورینگ بتوانیم ضعف‌ها و اشکالات به وجود آمده در تاسیسات آبرسانی روستایی را به شکل آنلاین برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ از طریق این اتاق فرمان تمام مشخصات و عملکرد مجتمع‌های آبرسانی رصد می‌شود تا در یک برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم کم و کاستی‌های احتمالی را برطرف کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل همچنین از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی GPS خبر داد و گفت: از طریق این سیستم قادر خواهیم بود مکان‌ها و محل‌های آبرسانی روستایی را کنترل کرده و حتی خودروهای آبرسان به ویژه تانکر‌ها را به دقت مورد ارزیابی قرار دهیم.

عباسی یادآور شد: بخش مشترکان از طریق این سیستم قادر است خدمات غیر‌حضوری به مشترکان آب و فاضلاب روستایی بدهد به طوری که ما با انعقاد قرارداد با شرکت پست و دفاتر ICT از طریق اینترنت خدمات فروش، پس از فروش، تغییر کنتور و پرداخت قبض را انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه با استفاده از این سامانه در 320 روستای دارای ICT خدمات غیر‌حضوری و به صورت آنلاین ارائه می‌شود، افزود: از این جهت هیچ مانع و مشکلی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در اغلب فصول سال روستاییان ما به صورت 24 ساعته از آب شرب بهره‌مند هستند اما در تابستان به دلیل افزایش مصرف گاه شاهد قطعی آب هستیم که این هم بیشتر به دلیل افزایش چهار برابری مصرف آب روستاها در فصل تابستان است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول