اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

جولان گرانی در بازار ایلام/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: افزایش نرخ همه محصولات تولیدی در استان ایلام به ویژه محصولات غذایی طی هفته‌های گذشته تا چند برابر شده است.

جولان گرانی در بازار ایلام/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها سبب نگرانی مردم استان ایلام شده و با وجود اظهار نظر مسئولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنان برنامه‌های عملیاتی در این خصوص طرح‌ریزی و اجرایی نشده است.

در روزهای گذشته قیمت مرغ در ایلام به مرز هشت هزار تومان هم رسید اما با برنامه‌ریزی مسئولان امر در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت این مشکل در نخستین فرصت بر طرف شد.

مسئولان امر در حوزه بازار نیز باید در این خصوص عنایت ویژه‌ای داشته و در برابر گرانی‌های به وجود آمده چاره‌جویی نمایند و آن را بر طرف کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از ابتدای سال جاری که افزایش قیمت‌ها روزانه شده چندین بار از طریق تریبون‌های مختلف از جمله نماز جمعه در این خصوص تذکرات لازم را ارائه کرده است.

 امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه ایلام به مسئولان امر هشدار داد که دولت و نمایندگان مجلس اولویت کار خود را مهار گرانی، اشتغال و حل معضل بیکاری قرار دهند چرا که این دو معضل مهم و بزرگ مانع رشد و بالندگی و رونق اقتصادی در کشور خواهد شد.

 وی اضافه کرد: افزون بر این، این دو معضل بزرگ سبب بی‌اعتمادی مردم به ویژه جوانان جویای کار به نظام و مسئولان می‌شود و همه وعده‌هایی که نسبت به ایجاد اشتغال و مهار گرانی و مبارزه با گرانی اعلام شد سرابی بیش نبوده است.

لطفی تصریح کرد: قطعا ایجاد بدبینی و القای فرهنگ بی‌اعتمادی در اذهان قشرهای مختلف گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های امام و رهبری و هزاران شهید گلگون کفن است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول