اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت مس:

تنها نگرانی ما ‌مصدومیت بازیکنان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تنها نگرانی ما ‌مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم است.

تنها نگرانی ما ‌مصدومیت بازیکنان است

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به هفتمین روز اردوی ‌آماده‌سازی تیم فوتبال صنعت مس کرمان‌ در ترکیه از انگیزه و شادابی بالای بازیکنان ‌تیمش در تمرینات ابراز ‌رضایت کرد و اظهار داشت: تنها نگرانی ما ‌مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم است.

وی این مصدومیت‌ها را با کم‌توجهی بازیکنان تیمش مرتبط ‌دانسته و عنوان کرد: بازیکن باید پیش از بازی خوب گرم کند، امیدوارم این مسائل دیگر موجب مصدومیت نفرات تیم ما نشود.

قاسم‌پور بیان داشت: یکی دیگر از مواردی که موجب شده تا بازیکنان تیم از شرایط این اردو رضایت داشته باشند، امکانات این کمپ است، کمپ غار تپه و یا گرین پارک دارای امکانات ورزشی بسیار مناسبی است.

وی افزود: وجود سه زمین تمرین‌، سالن وزنه، استخر و بسیاری دیگر از امکانات ورزشی و تفریحی در این کمپ موجب شده تا بازیکنان تیم از این شرایط رضایت داشته باشند.

قاسم‌پور تصریح کرد: همچنین قرار گرفتن این کمپ در ارتفاع‌ نیز از نکات قابل توجه برای کادر فنی تیم است، با توجه به دوران بدنسازی این شرایط می‌تواند کمک خوبی به بازیکنان کند.

سرمربی‌ مس کرمان در این زمینه نیز با ابراز رضایتمندی خود عنوان کرد: قطعا اگر اینچنین امکاناتی در داخل کشور وجود داشت در ایران می‌ماندیم و تمرینات را در داخل کشور دنبال می‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از شرایط این اردو رضایت دارم، زیرا زمین‌های تمرینی‌ و امکانات ورزشی دیگر مانند استخر و سالن‌های وزنه ‌بسیار خوبی در اینجا وجود دارد.

قاسم‌پور از یارگیری تیم نیز ابراز رضایت کرد و گفت: مسئولان باشگاه در نقل و انتقالات تلاش زیادی داشتند و به عقیده من نفرات خوبی نیز جذب کردند، ما هنوز دو جای خالی لیگ برتری داریم‌ که صحبت‌ها از مذاکرات با فرهاد مجیدی و مجتبی جباری حکایت دارد.

وی ابراز داشت: ما تیم خوبی بستیم و قطعا در این فصل از مسابقات با توجه به توانایی و شایستگی نفرات خود در مسابقات حضور موفقی داریم.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم فوتبال صنعت مس کرمان صبح امروز تمرینات بدنسازی و کار بدون توپ را در دستور کار خود قرار داد‌ه‌اند.

 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول