اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری برتر قرآن:

تمام موفقیت‌های خود را مرهون قرآن هستم

خبرگزاری فارس: قاری برتر قرآن تمام موفقیت‌های به دست آمده خود را مرهون قرآن دانسته و گفت: شاید از لحاظ مادی چیزی نداشته باشم، اما از نظر معنوی قرآن من را به همه جا رسانده است.

تمام موفقیت‌های خود را مرهون قرآن هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، فاطمه عبدلی قاری برتر قرآن در مدت 10 ماه قرآن را حفظ کرده و در سال سوم راهنمایی موفق به اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث شده است.

عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: از دوران ابتدایی در کلاس‌های حفظ 30 جزء قرآن شرکت کردم و پدر و مادرم سبب شدند که به حفظ کل قرآن روی بیاورم.

وی افزود: با تمام عشقی که به قرآن داشتم مدت 6 ماه دوری خانواده را تحمل کردم و از امین‌شهر به همراه سه تن از دوستان، محلی را‌ در رفسنجان اجاره و به حفظ کل قرآن پرداختیم.

عبدلی بیان داشت: دوره‌های تخصصی علوم قرآن و حدیث را نیز گذراندم و در آزمون پایانی شرکت و موفق به اخذ حد نصاب شرکت در آزمون سراسری و در نهایت مدرک کارشناسی این رشته شدم.

فاطمه سال 88 را بهترین دوره زندگی خود دانست و ابراز داشت: در آن سال وارد دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران شدم و اکنون مشغول نوشتن پایان‌نامه هستم.

وی در حال حاضر وارد سن 21 سالگی شده و تاکنون رتبه‌های زیادی که همه برتر هستند را کسب کرده است در مؤسسه قرآنی فاطمه‌الرسول امین‌شهر درس‌های قرآن و حدیث را تدریس می‌کند.

فاطمه عبدلی تمام موفقیت‌های به دست آمده خود را مرهون قرآن دانسته و تصریح کرد: شاید از لحاظ مادی چیزی نداشته باشم، اما از نظر معنوی قرآن من را به همه جا رسانده است.

وی که در مسابقات قرآنی بین‌المللی اردن مقام اول را کسب کرده است به هم سن و سال‌ها و جوانان و نوجوانان توصیه کرد در راه قرآن قدم بگذارید، زیرا قرآن ما را از بسیاری سر‌در‌گمی‌ها نجات می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول