اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

کسب 15 رتبه مسابقات قرآن کشور توسط دانش‌آموزان خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان پسر استان در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کشور در استان اصفهان 15 رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

کسب 15 رتبه مسابقات قرآن کشور توسط دانش‌آموزان خراسان رضوی

محمدتقی فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور، اظهار داشت: رتبه اول مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور را مسعود موحدی‌راد از نیشابور کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: هزار پایگاه قرآنی در مدارس و کلاس‌های استان فعال است و محافل قرآنی نیز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی 3 هزار و 747 پایگاه تابستانی در استان تعریف کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه تعداد مذکور، یک‌هزار پایگاه ورزشی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بهار قرآن، ماه مبارک رمضان در وسط تعطیلات تابستانی رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش قرآنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: بیش از یک‌هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان شاغل در استان که در تعطیلات برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنند پایان تابستان به‌عنوان دانش‌آموزان کار و تلاش تجلیل می شوند.

فخریان بیان داشت: در تعطیلات تابستان سال جاری 23 هزار نفر از دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای از دوره‌های مهارت 240 ساعته استفاده و در پایان دوره گواهی‌نامه رسمی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول