اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود خبر داد

همه اشعار منتظران در جشنواره "غزل آفاق انتظار"

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود از برگزاری جشنواره "غزل آفاق انتظار" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی آفاق هشترود خبر داد.

همه اشعار منتظران در جشنواره "غزل آفاق انتظار"

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حسین ممی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره "غزل آفاق انتظار" بیان احساسات شاعران و هنرمندان در دوران انتظار حضرت مهدی(عج) است و فرصتی است تا مردم با احساسات زیبای منتظران آن حضرت در قالب شعر آشنا شوند.

وی بهره‌گیری از عنصر شور و احساس در فراگیر کردن انتظار و ترویج اندیشه مهدویت، تبیین انتظار به عنوان جهت‌دهنده به زندگی فردی و اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را از اهداف این جشنواره دانست.

ممی‌زاده گفت: ترسیم زیبایی‌ها و جلوه‌های متعالی زندگی در عصر پس از ظهور از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: این جشنواره ویژه عموم شاعران استان آذربایجان‌شرقی است و برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و قالب اشعار ارسالی هم باید غزل باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود ضمن دعوت از شاعران استان برای شرکت در این جشنواره، گفت: به 10 نفر برتر این جشنواره جوایزی خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای نفر اول تندیس جشنواره و مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال، نفر دوم تندیس و مبلغ دو میلیون ریال، نفر سوم تندیس و یک میلیون و 500 هزار ریال، برای نفرات چهارم تا هفتم تندیس و مبلغ یک میلیون ریال و به نفرات هشتم تا دهم هم تندیس و مبلغ 500 هزار ریال اهدا خواهد شد.

ممی‌زاده گفت: شعرا و غزل‌سرایان می‌توانند آثار خود را تا 15 مرداد به دبیرخانه جشنواره به آدرس  هشترود – خیابان شهید رجایی – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود یا به پست الکترونیکی afage8rood@gmail.com ارسال و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6227370-0424 تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: پس از بازبینی و داوری آثار ارسالی اسامی نفرات برتر در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود و استان آذربایجان‌شرقی منتشر خواهد شد و طی مراسمی که در 16 شهریور ماه 91 برگزار خواهد شد از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود گفت: آثار برتر و راه‌یافته به بخش نهایی به صورت کتاب منتشر و در اختیار علاقمندان به شعر قرار داده خواهد شد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول