اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای آشنایی نسل جوان با توطئه‌های دشمنان صورت گرفت

نمایش و نقد فیلم‌های ‌هالیوودی در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: غرفه ویژه نمایش و نقد فیلم‌های ‌هالیوودی با هدف آشنایی نسل جوان با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور برپا شد.

نمایش و نقد فیلم‌های ‌هالیوودی در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، بهره‌گیری از ابزار سینما در راستای گسترش مفاهیم مورد نظر هر شخص یا دولت همواره یکی از بهترین راهکارها برای نفوذ فرهنگی در میان جوامع به شمار می‌رود.

مباحث آخرالزمانی و تعیین منجی نهایی نیز از جمله مواردی هستند که گروه‌ها و مکاتب مختلف برای نشر عقاید خود در این زمینه همواره به روش‌های گوناگونی چون سینما متمسک شده و در همین راستا فیلم‌های بی‌شماری را تولید و روانه پرده نقره‌ای می‌کنند.

در سده اخیر به ویژه چند سال گذشته، صدها فیلم با موضوع پایان جهان و ظهور منجی در سینمای‌ هالیوود به عنوان سردمدار نفوذ فرهنگی در ملل مختلف تولید و عرضه شده‌اند به طوری که می‌توان این سینما را یکی از منادیان آخرالزمان و معرفی منجی در عالم بشریت دانست اما نکته اساسی اینجاست که نفوذ صهیونیسم در این سینما به قدری گسترش یافته که تمام فیلم‌های آن نیز رنگ و بوی صهیونیستی گرفته و مفاهیم آخرالزمانی در‌ هالیوود برگرفته از تفکرات یهود است.

آنچه در این میان می‌تواند موجب آگاهی نسل جوان با توطئه‌های دشمنان شود، نقد صحیح فیلم‌هایی است که با موضوع آخرالزمانی ساخته و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه طلیعه ظهور فرصت مناسبی برای این منظور به شمار می‌رود به همین دلیل در هفتمین دوره برگزاری، غرفه‌ای ویژه نمایش و نقد فیلم‌های‌ هالیوودی برپا شده و با فراهم ساختن محیطی مناسب، جوانان و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند با مفاهیم اصلی و اهداف تولیدکنندگان این فیلم‌ها آشنا شوند.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این غرفه، گوشه‌ای از فیلم‌های‌ هالیوودی را به نظاره بنشینند و سپس از نقد آنها که توسط کارشناسان روحانی و دانشگاهی صورت می‌گیرد استفاده کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول