اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای آشنایی نسل جوان با آراء مراجع دینی صورت گرفت

عرضه آثار مهدوی آیت‌الله صافی در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: غرفه‌ای ویژه عرضه آثار مهدوی آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور برپا شده است.

عرضه آثار مهدوی آیت‌الله صافی در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراجع تقلید همواره به عنوان پاسداران فرهنگ اصیل شیعی و مکتب اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در این میان با نگارش کتاب‌هایی مهم در خصوص مباحث مهدوی، این باور شیعی را همواره زنده نگه داشته‌اند.

از جمله این مراجع تقلید که فعالیت گسترده‌ای در راستای نشر مفاهیم مهدوی داشته است، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی است که دارای ده‌ها جلد کتاب در این زمینه است.

غرفه عرضه آثار مهدوی آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در نمایشگاه طلیعه ظهور از جمله غرفه‌هایی است که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

سلسله مباحث امامت و مهدویت در چهار جلد از جمله کتاب‌های مهمی است که در این غرفه عرضه شده است ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند کتاب ارزشمند منتخب الاثر فی امام الثانی عشر را نیز در سه جلد تهیه کنند.

فروغ ولایت در دعای ندبه، باورداشت مهدوی، دولت کریمه، گفتمان مهدویت، تجلی توحید در نظام امامت، به سوی دولت کریمه، وابستگی جهانی به امام زمان(عج)، اصالت مهدویت و عقیده نجات‌بخش از دیگر کتاب‌هایی هستند که بازدیدکنندگان از نمایشگاه طلیعه ظهور می‌توانند آنها را از غرفه ویژه عرضه آثار آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تهیه کنند.

نمایشگاه طلیعه ظهور که از ابتدای هفته جاری در محل مجتمع امام خمینی قم آغاز به کار کرده بود، امشب به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول