اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه گرمسار:

برخی احکام الهی در زمان ظهور ولی‌عصر (عج) شرایط اجرا پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: امام زمان (عج) پس از ظهور بر اساس قرآن و سنت پیامبر اسلام قضاوت می‌کند و بعضی احکام الهی در زمان ظهور ولی عصر (عج) شرایط اجرا پیدا می‌کند.

برخی احکام الهی در زمان ظهور ولی‌عصر (عج) شرایط اجرا پیدا می‌کند

حجت‏‌الاسلام مهدی ولی‌خانی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) به وظایف منتظران اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف مهم منتظران آن حضرت، داشتن بصیرت است.

وی تصریح کرد: منتظر واقعی باید بصیرتش را افزایش دهد تا بتواند حق را از باطل و سره را از ناسره تشخیص داده و زیر پرچم حق قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: محزون بودن در فراق آن حضرت و دعا کردن برای آن حضرت که خداوند او را سالم نگه دارد و در امر فرجش تسریع و تعجیل کند، از وظایف منتظران است.

ولی‌خانی با اشاره به روایات گفت: هر کس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد، به مرگ جاهلی مرده است و این شناخت در حقیقت شناخت ظاهری و چهره‌ای نیست.

وی تصریح کرد: اگر شناختن ظاهری ملاک باشد، تمام کسانی که در عصر ائمه اطهار (ع) زندگی می‌کردند و امام را می‌شناختند باید به سعادت رسیده باشند و مرگ آنها مرگ جاهلی نباشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار افزود: شناخت امام زمان (عج) یعنی برقراری ارتباط روحی آن حضرت و انجام تکالیف دینی همان‏طور که امام می‏‌خواهند.

ولی‌خانی به سخنی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: هر آن کس که امامش را شناخت و قبل از قیام امام زمان (عج) از دنیا رفت مثل کسی است که در سپاه آن حضرت خدمت‏گزاری کرده و زیر پرچم آن حضرت بوده؛ بنابراین هر کس از دستورات امام زمان خود که همان دستورات خداوند بوده اطاعت کند، امام را شناخته است.

وی گفت: انتظار فرج در حقیقت انتظار نصرت و پیروزی بوده و منتظر واقعی کسی است که به حقیقت خواهان تشکیل حکومت جهانی ولی عصر (عج) باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: بعضی از احکام ممکن است به خاطر سیطره سلاطین زورگو و یا تحریف‌گران تغییراتی کرده باشد که پس از ظهور آن حضرت به طور صحیح بیان خواهد شد و حضرت آیین جدیدی نخواهد آورد.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول