اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیروان:

مشتاقان ظهور برنامه‌های خود را معطوف گسترش فرهنگ اصیل مهدویت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیروان گفت: تمام مشتاقان حضرت مهدی(عج) باید برنامه‌ها و تلاش‌های خود را معطوف به تبلیغ و گسترش فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه کنند.

مشتاقان ظهور برنامه‌های خود را معطوف گسترش فرهنگ اصیل مهدویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر هدایتی صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس فلسفه غیبت در دوران غیبت این امام بزرگوار ، وظیفه همه منتظران، مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است.

وی با بیان اینکه انتظار فرج امام زمان (عج) بهترین عبادات است، افزود:همگان باید بستر را برای فرج این امام بزرگوار مهیا کنند.

امام جمعه موقت شیروان وظایف شیعیان در عصر غیبت امام زمان ( عج) را هم مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: باید از گناه و معصیت پرهیز و زمینه ظهور آن امام همام را فراهم کرد.

وی با اشاره به عظمت و ابعاد شخصیت حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: علما و اندیشمندان به تحلیل شخصیت و تبیین جایگاه آن حضرت پرداخته و همچنین منتظران از فیوضات آن امام بزرگوار بهره‌مند هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین هدایتی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت، خاطرنشان کرد: تمام مشتاقان حضرت حجت (عج) باید برنامه‌ها و تلاش‌های خود را معطوف به تبلیغ و گسترش فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول