اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاین:

فرقه‌های نوظهور در جامعه به شدت فعالند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار قاین از فعالیت جدی فرقه‌های نوظهور در جامعه خبر داد و خواستار هوشیاری خانواده‌ها در این زمینه شد.

فرقه‌های نوظهور در جامعه به شدت فعالند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قاین با اشاره به فعالیت فرقه‌های نوظهور اظهار کرد: بحث فرقه‌های نوظهور فقط منحصر به عصر حاضر نیست اما یک تفاوت عمده دارد.

وی ادامه داد: از سال 1357 که جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فرهنگی جدید خودش را به جهان معرفی کرده است تلاش فراوانی در چند حوزه از جمله مسائل اسلامی و دینی که سکه‌های تقلبی فراوانی را با پشتوانه‌های صهیونیستی و استکباری وارد جامعه کنند، انجام شد تا از داخل ما را تهی کنند و یک انشقاقی در بین جوامع مسلمین به ویژه در بین شیعه ایجاد شود.

معاون سیاسی فرماندار قاین گفت: یک راه مقابله با دشمن آگاهی دادن به نسل معاصر است که جوان ما را قدرتمند و واکسینه می‌کند و این آگاهی نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

فلاحتی اضافه کرد: برای نشست تخصصی مهدویت که قرار است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 26 و 27 تیرماه در شهر قاین برگزار شود همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک کنند.

وی با تاکید بر شناخت فرقه‌ها افزود: واقعیت امر این است که در طول تاریخ به هر میزان که یک آگاهی ناب در سطح جوامع پراکنده شده است و منشأ تکامل و تحول بشر بوده یک تحولاتی رخ داده است، به نحوی که یک گروه از افراد به دنبال بهانه‌تراشی و مخالفت و سودجویی بوده و گروهی نیز با تمام توان و پایبندی محکم به اعتقادات در راستای اعتلا و رشد فرهنگ دینی قدم برداشته‌اند و در این راه تلاش‌های زیادی کرده‌اند و این در طول تاریخ گذشته اسلام به وفور مشاهده شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول