اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

برگزیدگان جشنواره "شعر انتظار" در مهدیشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان جشنواره سراسری "شعر انتظار" برای نخستین‌بار در شهرستان مهدیشهر معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره "شعر انتظار" در مهدیشهر معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر از برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر انتظار در فرهنگ‏سرای نیستان شهرستان مهدیشهر خبر داد.

محمدعلی یوسفیان افزود: آثار ارسالی به این جشنواره بین 31 استان کشور با حضور 76 نفر از شاعران به دبیرخانه شهرستان مهدیشهر ارسال شد که در مجموع یک‌هزار و 66 اثر ارسالی دریافت شده است.

وی گفت: 726 اثر از شرکت‏‌کنندگان که هر شرکت‌کننده با ارائه سه اثر و مرحله اول توسط سه نفر داور در استان و در مرحله دوم که ترکیب داورهای استانی و ملی بود، به عنوان برگزیده شناخته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: این فراخوان از 23 خرداد آغاز شد و هشتم تیرماه برای ارسال آثار از طرف شرکت‌کنندگان که از طریق پیامک و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده بود به پایان رسید.

یوسفیان بیان داشت: این نخستین جشنواره شعر سراسری در استان سمنان است که در شهرستان مهدیشهر که انتصاب به نام امام زمان (عج) دارد، اجرا شد.

وی عنوان کرد: برندگان این اثر جوایزی از قبیل نفر اول کمک هزینه سفر حج عمره، نفر دوم کمک هزینه عتبات عالیات و نفر سوم کمک هزینه سفر به سوریه و مشهد مقدس و لوح تقدیر دریافت می‏‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: بیشترین آثار در بین سه استان کشور، سمنان، تهران و خراسان‌رضوی بوده است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول