اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

زمینه ظهور ولی‏عصر (عج) باید توسط خود مردم فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: ما در عصر غیبت امام زمان (عج) به سر می‏‌بریم و باید تلاش کنیم تا زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را خودمان فراهم کنیم.

زمینه ظهور ولی‏عصر (عج) باید توسط خود مردم فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در کارگروه صالحین سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: امام عصر (عج) در حدیثی می‏‌فرمایند که "آگاه و متوجه باشید که در هیچ حالتى، زمین خالى از حجّت خداوند نخواهد بود، یا به طور ظاهر و آشکار و یا به طور مخفى و پنهان".

وی با تاکید بر اینکه جلسات حلقه‎های صالحین یکی از راه‏‌های گسترش فرهنگ مهدویت است، افزود: باید تلاش شود در جلسات صالحین به موضوع مهدویت و انتظار توجه ویژه‏‌ای شود چراکه دشمنان ما نیز به این موضوع توجه ویژه‎ای دارند و سرمایه‏‌گذاری عظیمی نیز انجام داده‏‌اند.

مطهری با بیان اینکه جلسات صالحین منظم و هدف‏دار در پایگاه‏‌ها تشکیل شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود با استفاده از نیروهای مؤثر و ارزشی در پایگاه‏‌ها حلقه‏‌ها راه‏‌اندازی و اداره شود و با برنامه‎ریزی دقیق در زمان‎بندی مناسب بتوان نیروهای قوی و ارزشی از دل این گروه‏‌ها استخراج و تحویل جامعه داد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تاکید بر استفاده از همه‏ ظرفیت‏‌ها و امکانات پایگاه‏‌ها برای برگزاری جلسات صالحین گفت: مهم‏ترین هدف بسیج در برهه کنونی که جنگ نرم دشمنان در پیش روی ماست، برگزاری حلقه‏‌های صالحین است و باید فرماندهان حوزه‏‌ها توجه ویژه خود را به برگزاری حلقه‏‌ها معطوف کنند و با سرکشی‏‌ها‏ی منظم پیگیر مشکلات آنها باشند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شاهرود نیز در ادامه گفت: باید برای کار فرهنگی وقت‏ گذاشت، تلاش کرد، نا امید نشد و از راه‏‌های مختلف برای به نتیجه رسیدن استفاده کرد تا با تشکیل حلقه‏‌های صالحین در همه‏ پایگاه‏‌ها بتوانیم برابر تهاجم فرهنگی دشمنان سد دفاعی قوی ایجاد کنیم.

حجت‏‌الاسلام علی‏رضا اسکندرپور با تاکید بر استفاده از سرگروه‏‌های مجرب و دلسوز افزود: ما برای اینکه حلقه‏‌ای قوی داشته باشیم، باید در ابتدا سرگروه قوی و دلسوز داشته باشیم و اگر این‏گونه بود خود به خود گروهی قوی و کارآمد خواهیم داشت.

در این جلسه، فرماندهان حوزه‏‌ها و کانون‏‌های بسیج سپاه شاهرود به ارائه گزارشی از تعداد حلقه‏‌ها و نحوه برگزاری جلسات پایگاه‏‌های خود پرداختند.

در شاهرود قریب به 500 حلقه فعال صالحین در پایگاه‏‌ها و واحدهای مقاومت بسیج مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول