اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان:

60 کانون کاشان در زمینه «مهدویت» فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان از فعالیت بیش از 60 کانون فرهنگی این شهرستان در زمینه مهدویت خبر داد.

60 کانون کاشان در زمینه «مهدویت» فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی مسگری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان در سال 78 توسط سردار دقیق و جمعی از دوستداران به نظام و انقلاب اسلامی با نام اتحادیه کانون‌ها و مراکز فرهنگی کاشان تشکیل شد و در حال حاضر این مرکز با نام مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان به عنوان یک ستاد مردمی به ثبت رسیده است.

وی به تغییر نام اتحادیه کانون‌ها و مراکز فرهنگی کاشان در سال 88 و ثبت آن به نام مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با به ثبت رسیدن مؤسسه، ستادهای قرآن، غدیر، ورزش و مهدویت که هر کدام از این ستادها دارای اتاق فکر و مجموعه‌ای از نخبگان شهرستان هستند فعالیت‌های تخصصی در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی شکلی دیگر به خود گرفت.

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان افزود: حضور نخبگان در مؤسسه و انجام فعالیت‌های تخصصی آنان در زمینه‌های قرآنی، مهدویت، ورزشی، غدیر و شهدا و ایثارگران موجب ارتقای کیفیت‌ برنامه‌های این مؤسسه می‌شود.

مسگری در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد شهدا و ایثارگران در مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان عنوان کرد: پیش از این فعالیت‌های مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان و حومه توسط چهار ستاد مهدویت، غدیر، ورزش و ستاد قرآن انجام می‌شد و جای خالی ستاد شهدا بسیار محسوس بود.

مدیرعامل مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان، تصریح کرد: در حال حاضر مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان علاوه بر این ستادها با تشکیل ستاد شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از قوی‌ترین مراکز فرهنگی این شهرستان در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی که جشنواره قرآنی تابستانه یکی از فعالیت‌های فرهنگی آن است، شرکت دارد.

وی با اشاره به اهداف پیش‌بینی شده مؤسسه در سال‌جاری افزود: برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این مؤسسه در سال‌جاری به صورت متمرکز و هدفمند به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا با اجرای این برنامه‌ها، خروجی‌های متناسب با اهداف در نظر گرفته شده تولید شود.

به گفته وی از ابتدای تأسیس مؤسسه، آیت‌الله یثربی(ره) امام جمعه فقید کاشان بر مجموعه نظارت و پشتیبانی داشتند و در حال حاضر نیز این مؤسسه به طور مستقیم زیر نظر آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان اداره می‌شود.

مسگری متذکر شد: مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان دارای اساسنامه، هیئت امنا و هیئت مدیره است که اعضای هیئت مدیره شامل هفت نفر عضو اصلی، دو نفر عضو علی‌البدل و دو نفر نیز بازرس هستند که مدیر مسئولان کانون‌ها در مجمع عمومی هر دو سال یک بار در انتخابات این مجمع با رأی‌گیری، اعضا را انتخاب می‌کنند.

به گفته وی، اعضای هیئت امنا شامل امام جمعه کاشان به علاوه یکی از اعضای شورای شهر، دو نفر حقوقدان از اساتید دانشگاه‌ها، یک نفر از علمای برجسته شهرستان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سردار دقیق و رئیس هیئت مدیره است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول