اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

برپایی محافل مهدویت‌شناسی سبب تعمیق جوانان با دین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: برپایی محافل مهدویت‌شناسی در جامعه سبب تعمیق هرچه بیشتر جوانان کشور با امور دینی و معنوی می‌شود.

برپایی محافل مهدویت‌شناسی سبب تعمیق جوانان با دین می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در حاشیه جشن شعبانیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: مسلمانان امروز باید با وحدت و تلاش سراسری زمینه را برای تحقق جامعه‌ای عدالت‌محور و منتظر بر مبنای تمام تعالیم، اصول و همچنین ارزش‌های والا و صحیح اسلامی فراهم کرده و موجب اقتدار این دین الهی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه ائمه اطهار همواره مسلمانان و به‌ویژه شیعیان را به ترک معصیت و توجه به عرصه‌های معنوی ترغیب و تشویق می‌کردند، افزود: امروز وظیفه تک تک ما این است که با تبلیغ دین مقدس و والای اسلام در سراسر جهان پیام آزادگی و عصمت این دین الهی را به تمام ملت‌های دیگر در عرصه رسانه آنان را دعوت به توحید و یکتاپرستی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه آفات و کج‌روی‌های متعددی در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌شود، تصریح کرد: غفلت از یاد خداوند متعال و همچنین آلوده شدن به گناهان و دام‌های شیطانی زمینه تمام کج‌روی‌ها و انحرافات اخلاقی و دینی را فراهم کرده و سبب سستی و نابودی جامعه اسلامی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا وظیفه اصلی روحانیون و مبلغان دینی را ترویج سیره ائمه اطهار و بزرگان دینی دانست و بیان کرد: گرایش دادن جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی به سوی امور و عرصه‌های دینی با استفاده از ابزار فرهنگ موجب این می‌شود که تمام هجمه‌هایی که از سوی غرب و استکبار بر ملت فرو می‌آید بی‌تأثیر شده و از بین برود.

عباسی توجه مسئولان و دیگر نهاد‌های فرهنگی در جامعه به ویژه آموزش و پرورش به مقوله جوانان و دانش‌آموزان را ضروری و حیاتی برشمرد و عنوان کرد: لازم است که مسئولان در فضایی آرام و بدون دغدغه به حل مشکلات و موانع موجود جامعه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخته و موجب حفظ جوانان از گزند تهدید‌ها و دسیسه‌های نرم دشمنان و مستکبران شوند.

وی با بیان اینکه برپایی محافل مهدویت‌شناسی در مساجد، پایگاه‌های بسیج و همچنین کانون‌های فرهنگی با جدیت بیشتری باید پیگیری شود، اذعان کرد: با تلاش و همت شبانه‌روزی می‌توان در عرصه جنگ نرم نیز به موفقیت‌های فراوانی دست یافت و مقدمات شکست تهدیدات و شبیخون‌های ضد فرهنگی دشمنان اسلام را به طور کامل ایجاد کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول