اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

شعر تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ مهدویت دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: امروزه هنر شعر تأثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ مهدویت داشته باشد.

شعر تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ مهدویت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین زارعی عصر امروز در همایش شعر موعود انتظار در دشتی اظهار داشت: آنچه باعث شده امروز شیعه در جهان سربلند و سرفراز باشد و به عنوان یک فرهنگ پویا در جهان باقی بماند موضوع مهدویت است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی افزود: شیعه با دو بال ایثار که سرچشمه از کربلا و انتظار که سرچشمه‌اش مهدویت است در جهان احساس سربلندی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این پرنده با دو بالی که دارد زرهی بنام ولایت دارد و ما وظیفه داریم همواره پیرو ولایت باشیم. امروزه هنر شعر می‌تواند تأثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ مهدویت داشته باشد.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج نیز گفت: مهدویت و انتظار قرن‌هاست که دست مایه شعر شاعران شیعی شده و در این میان شاعران ایرانی بیشترین اثر را در این حوزه خلق کرده‌اند.

حمید زارعی گفت: شاعران جوان و پیشکسوت دشتی نیز با ارادتی که به امام زمان (عج) داشته‌اند با موضوع انتظار آثار گرانبهایی خلق کرده‌اند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های برگزار شده به مناسبت ایام شعبانیه یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در فنی و حرفه‌ای مرکز بوشهر، پارک مفتون خورموج و روستای درازی از دیگر برنامه‌ها در این ایام بوده است.

در این جلسه شعر، غلامرضا خدادادی، ایمان جمشیدپور، غلامرضا خواجه، احمد منصوری، اعظم غلامی و فاطمه اسماعیلی به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول