اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قدس تاکید کرد

ضرورت تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار قدس بر ضرورت تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه تأکید کرد.

ضرورت تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی ظهر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی که به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برگزار شده بود، اظهار داشت: سال‌هاست که غرب برای نابودی فرهنگ مهدویت در تلاش است و در این میان تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه اسلامی به صورت گسترده توسط همگان ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مزدوران و خدانشناسان غربی برای نابودی فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی به ویژه میان شیعیان جهان همواره تلاش می‌کنند.

فرماندار قدس گفت: در تهاجم فرهنگی که دشمن برای مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و اندیشه‌های اسلامی ایجاد کرده، ظهور حضرت عیسی را در مقابل ظهور حضرت مهدی (عج) مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری پر محتوای جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) توسط منتظران ظهورش بر استواری فرهنگ مهدویت و گسترش آن در جامعه مؤثر است، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه برای مقابله با مهندسی معکوس غرب؛ تبیین درست تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه توسط منتظران واقعی آن حضرت به صورت گسترده است.

جهانبخشی خاطرنشان کرد: بر اساس تفکر اندیشمندان، شیعه بر سه اصل اعتقاد به امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی، اعتقاد به مرجعیت و ولایت فقیه و باور قبلی و ایمان به مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) استوار است که در این تفکر، فرهنگ شیعه مانند پرنده دارای بالی به رنگ سرخ و سبز می‌باشد.

فرماندار قدس ادامه داد: بال سرخ همان اعتقاد به واقعه بزرگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) و بال سبز اعتقاد به تفکر و فرهنگ مهدویت است.

وی گفت: انسان‌هایی که به انتظار قطب عالم امکان اعتقاد دارند، هرگز مورد تسخیر تفکر بیهوده و پوچ غرب قرار نمی‌گیرند و کسانی که منتظر روز عدالت‌گستری امام زمان (عج) هستند هیچگاه زیر سیطره این تفکر پوشالی نخواهند رفت.

فرماندار قدس در ادامه به برگزاری آیین‌های مذهبی در مساجد روستاها و شهرها، آذین بندی خودجوش مردمی در سطح شهرستان و برپایی جشن‌های ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) توسط مردم و ادارات اشاره کرد و گفت: این مراسمات از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول