اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک دماوند خبر داد

اعزام نونهالان دماوندی به رقابت‏های ژیمناستیک تهران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند از اعزام تیم نونهالان این رشته در شهرستان دماوند به رقابت‏های استانی در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

اعزام نونهالان دماوندی به رقابت‏های ژیمناستیک تهران

رضا یزدانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هنوز زمان و محل قطعی برگزاری این دوره از رقابت‏های استانی ژیمناستیک اعلام نشده است.

وی ادامه داد: اما برنامه آمادگی تیم ژیمناستیک نونهالان شهرستان دماوند طبق روال همیشگی همچنان ادامه دارد.

یزدانی اضافه کرد: خوشبختانه سطح آمادگی نونهالان این رشته در دماوند در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوار به کسب نتایج درخورتوجه در استان تهران هستیم.

توسعه ژیمناستیک در مناطق روستایی دماوند

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند از توسعه این ورزش در نواحی روستایی شهرستان دماوند خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش علاقه خانواده‏های دماوندی برای حضور فرزندانشان در عرصه ورزش ژیمناستیک امسال شاهد افزایش استقبال در این زمینه هستیم.

یزدانی با اشاره به اهمیت ویژه رشته ورزشی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: ژیمناستیک به همراه چند ورزش دیگر نظیر دوومیدانی و شنا در ردیف ورزش‏های پایه و یا در اصطلاح مادر قرار دارد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند تصریح کرد: این بدان معنی است که اگر هدفی مشخص برای آینده حرفه‏ای ورزشی فردی در نظر گرفته می‏شود، این مهم باید از درگاه ورزش‏های مادری نظیر ژیمناستیک محقق شود.

وی اضافه کرد: وظیفه ورزش‏های مادر و پایه علاوه بر ایجاد زمینه‏های لازم برای درخشش استعدادهای موجود در درون خود، پرورش روحی و بدنی ورزشکاران سایر رشته‏های ورزشی است.

یزدانی افزود: در حال حاضر کشورهای موفق در زمینه رشته‏های ورزشی مختلف و دروگر مدال‏های رنگارنگ در میادین مختلف قاره‏ای، جهان و المپیکی دارای ریشه‏های عمیق در ورزش‏های مادری همچون ژیمناستیک هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند ادامه داد: ما نیز باید برای توسعه ورزش‏های همگانی و حرفه‏ای با اهتمامی ویژه به ورزش‏های مادری مانند ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی نگاه کنیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول