اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی خبر داد

آموزش تخصصی ژیمناستیک در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: آموزش تخصصی ژیمناستیک از برنامه‌های اولویت‌دار هیئت ژیمناستیک استان در سال جاری است.

آموزش تخصصی ژیمناستیک در آذربایجان غربی

الهام نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی گروه‌های سنی سه تا شش سال آموزش‌های لازم برای کاهش آسیب‌دیدگی در حین تمرین را فرا می‌گیرند.

وی افزود: کلاس‌های مربیگری ژیمناستیک هر سال به درخواست مربیان این رشته در استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همه ساله دوره‌های مربیگری ژیمناستیک در کل استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره‌ها توسط مربی فدراسیون آموزش اسباب موازنه، خرک پرش، زمینی و پارالل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌ها مربیان آموزش و پرورش، دانشجویان تربیت بدنی و مربیان مهد کودک‌ها با شیوه‌های جدید آشنا می‌شوند و در پایان برای قبول‌شدگان کارت مربیگری درجه 3 صادر می‌شود.

این مسئول در ارتباط با مسابقات ریتمیک ژیمناستیک قهرمانی کشور گفت: دختران ژیمناستیک‌کار زیر هفت سال استان برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک استان در این مسابقات شرکت کردند و مدال‌های مختلف کسب کردند.

نظری ادامه داد: آیلین بزمی در مسابقات ریتمیک بدون وسیله مقام سوم و در ریتمیک با وسیله مقام دوم و در مجموع مقام دوم را کسب کرد همچنین در ریتمیک بدون وسیله حدیث جدیدی مدال برنز را به دست آورد.

وی با بیان اینکه مسابقات کشوری برای رده‌های سنی بالای 13 سال برگزار می‌شود، گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در مسابقات باید روی گروه‌های سنی پایین‌تر بیشتر کار شود.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: امسال با دعوت فدراسیون سه نفر از قهرمانان ترامپولین به نام‌های متین حاجی در رده سنی نوجوانان، میلاد خندانی و میلاد امانی به اردوی یک هفته‌ای تیم ملی که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود دعوت شدند.

نائب رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح علمی مربیان ژیمناستیک استان، گفت: برای این منظور ‌کیوان قادری‌فر یکی از مربیان باسابقه هنری، ترامپولین و ایروبیک استان به منظور ارتقای سطح علمی مربیگری به آلمان سفر کرده تا در دوره‌های مربیگری این کشور شرکت کند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول