اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه و استاندارد‌سازی تربیت بدنی آموزش و پرورش خبر داد

پوشش 100 درصدی ژیمناستیک و طناورز در مدارس کشور

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه و استاندارد‌سازی تربیت بدنی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ امسال در دو رشته ژیمناستیک و طناورز 100 درصد دانش‌آموزان در مقطع دوم و چهارم ابتدایی زیر پوشش قرار می‌گیرند.

پوشش 100 درصدی ژیمناستیک و طناورز در مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید خسروی ظهر امروز در نشست خبری در آستانه رقابت‌های علمی ـ تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اردبیل اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته برای اولین بار رشته ژیمناستیک با پوشش 20 درصدی دانش‌آموزان مقطع دوم ابتدایی برگزار شد که امسال تلاش می‌کنیم این پوشش را به 100 درصد برسانیم.

وی از سراسری شدن رشته طناورز در مقطع چهارم ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رشته نیز در تلاش هستیم از سال تحصیلی آینده تمام دانش‌آموزان چهارم ابتدایی زیر پوشش رشته طناورز قرار گیرند.

ناظر رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی یادآور شد: ما در رشته شنا برای دومین سال و طناورز و ژیمناستیک نیز برای اولین سال طرح‌های توسعه‌ای خود را در پایه‌های ابتدایی اجرا کردیم به طوری که در ارزیابی طرح سباح به این نتیجه رسیدیم که به رغم کمبود امکانات و تجهیزات به ویژه استخرهای شنا طرح با موفقیت اجرایی شد و ما با توانمند کردن نیروی انسانی مورد نیاز در رشته‌های تخصصی سعی کردیم برخی کمبود‌ها را نیز جبران کرده و برطرف کنیم.

خسروی بیان داشت:‌ در زمینه تربیت نیروی انسانی مورد نیاز از بین معلمان تربیت بدنی با مساعدت فدراسیون شنا معلمان توانمندی تربیت شده و در رشته تخصصی شنا، طناورزی و ژیمناستیک طرح‌های مختلف را اجرایی کردند.

این مسئول اجرای چنین طرح‌های گسترده‌ای را در تاریخ تربیت بدنی و آموزش و پرورش کشور و حتی دنیا بی‌سابقه توصیف کرد و افزود:‌ در کمتر جایی از دنیا می‌توان فضایی را مشاهده کرد که در یک طرح جامع و فراگیر به‌مانند شنا بیش از یک میلیون دانش‌آموز شرکت کرده و فعالیت تخصصی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر توسعه و استاندارد‌سازی تربیت بدنی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در پایان سخنان خود هدف‌گذاری اصلی معاونت تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش را تقویت و توسعه رشته‌های پایه در مقطع ابتدایی توصیف کرد و اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم این اهداف خود را با سیاست‌گذاری‌های درست روز به روز توسعه داده و تقویت کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول