اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته مربیان هیئت ژیمناستیک قزوین خبر داد

برپایی دوره‌ پیش‌نیاز مربی‌گری ژیمناستیک در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مربیان هیئت ژیمناستیک استان قزوین از برپایی دوره‌ پیش‌نیاز مربی‌گری درجه‌ دو ژیمناستیک در قزوین خبر داد.

برپایی دوره‌ پیش‌نیاز مربی‌گری ژیمناستیک در قزوین

رضا خیرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دوره‌های پیش‌نیاز مربی‌گری درجه دو ژیمناستیک از 26 تا 28 خردادماه در سالن الغدیر قزوین برپا می‌شود و مربیان از سراسر کشور در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

این مقام ورزشی ادامه داد: گذراندن دوره پیش‌نیاز مربی‌گری ژیمناستیک لازمه‌ شرکت در دوره‌های آموزش مربی‌گری اصلی است و کسانی که این دوره را طی نکنند، نمی‌توانند در دوره‌های مربی‌گری اصلی شرکت کنند.

رئیس کمیته مربیان هیئت ژیمناستیک استان قزوین اعلام کرد: براساس قوانین جدید فدراسیون ژیمناستیک کشور، کلیه‌ افرادی که می‌خواهند در دوره‌های مربی‌گری شرکت کنند باید دارای سه شرط گذراندن دوره‌های پیش‌نیاز مربی‌گری، داشتن شاگرد در سطح آموزش و سابقه‌ فعالیت داشته باشند.

خیرخواه با اشاره به طرح سطح‌بندی ژیمناستیک‌کاران کشور افزود: با توجه به طرحی که به فدراسیون ژیمناستیک کشور دادم و مورد تأیید نیز واقع شد تمام ژیمناستیک‌کاران کشور سطح‌بندی شدند.

این مقام ورزشی اضافه کرد: در حال حاضر طرح سطح‌بندی ژیمناستیک‌کاران در استان‌های مختلف اجرا می‌شود و هر ژیمناستیک‌کار در هر سطح لباس خاصی را بر تن می‌کند.

رئیس کمیته مربیان هیئت ژیمناستیک استان قزوین عنوان کرد: این طرح، ذهن ژیمناستیک‌کاران سنین پایه را به کسب مدال سوق نمی‌دهد و سبب می‌شود مربیان ژیمناستیک سلیقه‌ای عمل نکنند.

خیرخواه در تشریح برنامه‌های هیئت ژیمناستیک قزوین گفت: در استان قزوین استعدادیابی ژیمناستیک انجام شده است و در تابستان کلاس‌های آموزش گروه مختلف سنی برپا می‌شود.

این مقام ورزشی با اشاره به اردوهای تیم ‌‌ژیمناستیک قزوین افزود: تیم ژیمناستیک قزوین در اردوهای فشرده به سر می‌برد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول