اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک کرمان:

کمبود امکانات مانع توسعه ژیمناستیک در شهرستان‌ها است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و موانع در برابر رونق و توسعه ژیمناستیک در شهرستان‌ها عدم وجود امکانات و زیرساخت‌ها است.

کمبود امکانات مانع توسعه ژیمناستیک در شهرستان‌ها است

محسن بلوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نخستین گردهمایی رؤسای هیئت‌های ژیمناستیک شهرستان‌های کرمان با هدف شناسایی و بررسی مشکلات این رشته برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 10 نفر از رؤسا و مسئولان هیئت‌های ژیمناستیک در این نشست افزود: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نشست آشنایی با مشکلات و ریشه‌یابی آنها در مورد توسعه ژیمناستیک در شهرستان‌های استان کرمان بود.

بلوردی خاطرنشان کرد: پس از بحث و بررسی مشخص شد کمبود امکانات و زیرساخت‌ها از مهم‌ترین مشکلات در مسیر توسعه ژیمناستیک در شهرستان‌ها است و تنها دو شهرستان سیرجان و شهربابک دارای امکانات مناسبی در این رشته هستند.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، اختصاص امکانات و ابزار لازم برای توسعه ژیمناستیک در شهرستان هایی بود که از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

بلوردی با اعلام خبر حضور مهدی احمدکهنی ورزشکار کرمانی در اردوی تیم ژیمناستیک مدارس کشورمان بیان داشت: در صورتی که مشکل خاصی ایجاد نشود این ورزشکار 13 تیر ماه به منظور حضور در مسابقات جهانی مدارس عازم مسکو پایتخت کشور روسیه می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول