اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی:

سالن‌های خصوصی ژیمناستیک در مشهد امکانات قهرمانی ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان خراسان‌رضوی گفت: در سطح شهر مشهد 200 سالن ژیمناستیک توسط بخش خصوصی دایر است که امکانات ژیمناستیک قهرمانی را ندارند و تنها برای آموزش این رشته به خردسالان تجهیز شده‌اند.

سالن‌های خصوصی ژیمناستیک در مشهد امکانات قهرمانی ندارند

حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد افزود: برای فصل تابستان دو سالن استاد یزداد و شمس حجتی که متعلق به هیئت ژیمناستیک است، تجهیز و آماده شده‌اند و برای کلاس‌های اوقات فراغت و آموزش ژیمناستیک به خردسالان فراخوان داده‌ایم.

وی ادامه داد: در این 2 سالن میزبان 800 کودک خواهیم بود که در این دوره‌های آموزشی کار استعدادیابی نیز صورت گرفته و نفرات مستعد شناسایی و در طول سال تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

وی درباره سالن‌های ژیمناستیک فعال در سطح شهر مشهد گفت: در سطح شهر 200 سالن ژیمناستیک توسط بخش خصوصی دایر است که امکانات ژیمناستیک قهرمانی را ندارند و تنها برای آموزش این رشته به خردسالان تجهیز شده‌اند.

وی افزود: این باشگاه‌ها در هیئت ژیمناستیک ثبت شده و تحت نظارت هستند، ضمن اینکه با پروتکل همکاری که با سازمان بهزیستی منعقد کرده‌ایم کلاس‌های آموزش ژیمناستیک در تمامی مهدهای کودک در استان با حضور مربیان آموزش دیده اجرا می‌شود.

وی افزود: برای بهره‌برداری بیشتر از این کلاس‌ها، هیئت ژیمناستیک در انتهای تابستان برای تمامی مهدها آزمونی را برگزار می‌کند و نفرات مستعد شناسایی و جذب می‌شوند.

وی درباره فعالیت هیئت‌های ژیمناستیک شهرستان‌های استان تصریح کرد: چند شهرستان استان از جمله نیشابور، سبزوار،تربت‌جام، تایباد، قوچان، درگز و چناران برنامه‌ریزی خوبی برای تابستان کرده و کلاس‌های آموزشی آنها دایر می‌شود.

وی افزود: برای ارتقای سطح آموزش در شهرستان‌ها، کلاس‌های مربیگری‌ را در شهرستان‌های کاشمر، فریمان و خلیل‌‌آباد برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول