اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک:

نگاه فدراسیون ژیمناستیک روی اصفهان متمرکز شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در بخش مدیریت و سخت‌افزار در ژیمناستیک اصفهان وجود دارد، نگاه فدراسیون روی این استان متمرکز شده است.

نگاه فدراسیون ژیمناستیک روی اصفهان متمرکز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر درویش‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست هیئت رئیسه و رؤسای هیئت‌های شهرستانی با سرپرست و دبیر فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ژیمناستیک اصفهان چند سالی است که با رکود مواجه شده و زایندگی در بخش قهرمانی کم شده، این در حالی است که در گذشته ژیمناستیک اصفهان سابقه درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های استانی بازوان اجرایی هستند و با حضور رئیس فعلی هیئت ژیمناستیک استان، فضا برای پیشرفت مهیا شده است، تأکید کرد: زمانی که اصغر نکوگل با حداکثر آراء به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، فدراسیون مشتاقانه این رأی را پذیرفت و اعتقاد داریم وی برای پیاده کردن برنامه‌هایش در هیئت به زمان نیاز دارد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به امکانات سخت‌افزاری هیئت ژیمناستیک استان اصفهان بیان داشت: توجه جدی به مقوله آموزش و ارتقای سطح فنی مربیان و داوران در ژیمناستیک استان اصفهان احساس نیاز می‌شود و از این‌رو آمادگی داریم یکی از قهرمانان ژیمناستیک جهان که به عنوان مدرس فعالیت می‌کند را به اصفهان اعزام کنیم تا مربیان اصفهانی از تجربه وی استفاده کنند.

درویش‌زاده با بیان اینکه اولویت اصلی یک هیئت باید بحث آموزشی باشد، تصریح کرد: در سیاست ما اگر در بخش آموزش نتوانیم به رسالتی که بر دوش ماست، عمل کنیم، موفق نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر در جامعه ژیمناستیک صفا و صمیمیت حاکم نشود، بهترین مدرسان ژیمناستیک هم حضور داشته باشند راه به جایی نبرده و موفق نمی‌شوند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که جامعه ژیمناستیک از دریچه تعامل، همکاری و تعاون این رشته را به قله‌های موفقیت برسانند.

*‌ نهادینه شدن فرهنگ هم‌دلی و حمایت

در ادامه این نشست دبیر فدراسیون ژیمناستیک نیز با بیان اینکه رشته ژیمناستیک در بین رشته‌های ورزشی در اقلیت است، اظهار داشت: باید فرهنگ هم‌دلی و حمایت در جامعه ژیمناستیک نهادینه شود.

فرامرز سنگینی با اشاره به اینکه نبود هم‌دلی در بین مربیان ژیمناستیک اصفهان مشهود است، تأکید کرد: نور خانواده ژیمناستیک بزرگ‌ترها و پیشکسوتان آن هستند و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که پیشکسوتان از فعالیت در این رشته دور شوند.

وی با بیان اینکه جامعه ژیمناستیک باید از ظرفیت بخش‌های دیگر به خوبی استفاده کنند، تصریح کرد: در صورتی که از ظرفیت سایر رشته‌ها و بخش‌های دیگر استفاده کنیم، می‌توانیم امیدوار باشیم که در چرخه تبعیض‌آمیز ورزش کشور حذف نشویم.

به گزارش فارس، اصغر نکوگل رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان نیز در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، در مورد فعالیت‌های این هیئت در سال گذشته توضیحاتی را ارائه و ابراز امیدواری کرد ژیمناستیک اصفهان بتواند به اهدافی که برای قطب شدن در ورزش کشور برنامه‌ریزی کرده است، دست پیدا کند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول