اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یمن سالروز آزادسازی خرمشهر

سالن 3 هزار نفری ژیمناستیک ارومیه فردا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت:‌ سالن 3 هزار نفری ژیمناستیک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر فردا در ارومیه افتتاح می‌شود.

سالن 3 هزار نفری ژیمناستیک ارومیه فردا افتتاح می‌شود

نادر مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استعدادیابی یکی از برنامه‌های مهم هیئت ژیمناستیک استان است و در این زمینه جلسات و نشست‌های متعددی با اساتید و مسئولان هیئت ژیمناستیک برگزار شده است.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در این ورزش افزود: نبود سالن مناسب و استاندارد ژیمناستیک در مرکز استان، این ورزش را با مشکل مواجه کرده به طوری که هیئت ژیمناستیک استان سالن مناسب و استانداردی برای برگزاری مسابقات ندارد.

مدنی در ادامه از افتتاح سالن ژیمناستیک در ارومیه خبر داد و گفت: این سالن با ظرفیت سه هزار نفر به مناسبت آزادسازی خرمشهر فردا در ارومیه افتتاح می‌شود.

این مسئول از برگزاری جشنواره روز ملی ژیمناستیک خبر داد و تصریح کرد: چهارم خرداد روز ملی ژیمناستیک است از این رو به این مناسبت جشنواره‌ای در این روز با حضور ورزشکاران ژیمناستیک استان در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه نفر از قهرمانان ترامپولین در اردوی تیم ملی به میزبانی شیراز شرکت کردند، ابراز داشت: با دعوت فدراسیون ژیمناستیک، سه نفر از قهرمانان ترامپولین به نام‌های متین حاجی در رده سنی نوجوانان، میلاد خندانی و میلاد امانی به اردوی یک هفته‌ای تیم ملی ترامپولین که در شیراز برگزار می‌شود، دعوت شدند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح مربیگری در رشته ژیمناستیک ‌کیوان قادری‌فر یکی از مربیان باسابقه رشته‌های هنری، ترامپولین و ایروبیک برای گذراندن دوره‌های مربیگری نوین و آشنایی با علم به روز این رشته در کلاس‌های مربیگری کشور آلمان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول