اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی:

ژیمناستیک آذربایجان‌غربی نیازمند تحول در آموزش و مدیریت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: ژیمناستیک آذربایجان‌غربی نیازمند تحول در آموزش، مدیریت، برنامه‌ریزی و امکانات ورزشی است.

ژیمناستیک آذربایجان‌غربی نیازمند تحول در آموزش و مدیریت است

نادر مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ژیمناستیک استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است از این رو برای ایجاد زمینه‌های رشد و توسعه نیازمند تحول در بخش آموزش، مدیریت، برنامه‌ریزی و امکانات است.

وی افزود: با نگرش جدید و به روز می‌توان استعدادهای جوانان و نوجوانان در این رشته را کشف و آن‌ها را پرورش داد چرا که توسعه پایدار ژیمناستیک، به صداقت، عدالت و کشف استعدادهای درخشان وابسته است.

مدنی ادامه داد: با وجود محرومیت‌ها و کمبود امکانات، ارومیه میزبانی مسابقات باشگاه‌های کشور، اردوی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک، میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو را بر عهده داشت که در این دوره از مسابقات تیم بیمه کارآفرین به مقام دوم دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: تیم ملی آکروژیم در سال گذشته با مربیگری هایک آموریان، علی بخشی‌پور و با بهره‌گیری از یک مربی به نام سورن به درخواست فدراسیون ژیمناستیک به مدت یک هفته در خانه ژیمناستیک ارومیه اردوی تمرینی و تدارکاتی برپا کرد و این تیم بعد از سپری‌کردن اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام شد.

وی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های قهرمانی کشور در گنبد را مسابقاتی پرافتخار برای استان خواند و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که امسال برگزار شد تیم آذربایجان‌غربی در بخش مسابقات سوپر لیگ هنری بزرگسالان قهرمانی کشور، مقام سوم را کسب کرد.

مدنی ادامه داد: سعید کیخا با کسب مقام سوم بار فیکس موفق شد جواز حضور در مسابقات جنت بلژیک را به دست آورد و محمد نقی‌زاده در خرک حلقه مقام دوم کشوری را از آن خود کرد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان خاطرنشان کرد: در مسابقات آکروژیم در لیگ برتر در بخش چهار نفره، خانه ژیمناستیک ارومیه مقام اول تیمی را کسب کرد و تیم ترامپولین شهرداری مهاباد نیز در سکوی سوم کشوری ایستاد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول