اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک کرمان

ژیمناستیک کلید گمشده ورزش ایران است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان گفت: ژیمناستیک کلید گمشده ورزش ایران است و توجه به این رشته می‌تواند موفقیت‌های بسیاری را عاید ورزش کشور کند.

ژیمناستیک کلید گمشده ورزش ایران است

محسن بلوردی روز گذشته در حاشیه برگزاری جشنواره مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جشنواره مهد کودک‌ها در واقع مکانی برای ترغیب و تشویق کودکان و نونهالان برای حضور در رشته ژیمناستیک است.

وی افزود: کرمان از حیث امکانات ژیمناستیک در کشور جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود و ما باید با تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند مدت در استان بستر لازم برای جذب علاقمندان به این رشته تخصصی را فراهم کنیم.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان با بیان اینکه امیدوارم مردم از برگزاری این جشنواره راضی باشند، بیان داشت: این جشنواره طی 34 دوره متوالی در حال برگزاری است و خروجی آن ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها و کشف استعداد‌ها در ورزش استان کرمان بوده است.

بلوردی تصریح کرد: جشنواره سال 90 بالاترین خروجی را با خود برای رشته ژیمناستیک به دنبال داشت و حاصل تلاش مربیان مهدهای کودک و هیئت ژیمناستیک در سال گذشته معرفی 21 نخبه و ژیمناستیک‌کار قهرمان بود.

وی ژیمناستیک را جزو رشته‌های ورزشی مادر دانست و عنوان کرد: ژیمناستیک کلید گمشده ورزش ایران است و توجه به این رشته می‌تواند موفقیت‌های بسیاری را عاید ورزش کشور کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول